(Resmi kaydırın:))"Hadi kızıım, bavulunu toplamadınmı daha? Ah aybüke bir kerede seni beklemeden çıksak şu evden." Herzamanki annem işte, bağırmadan rahat edemez. "Tamam saliha sultan, geldim işte."
(Annem. Annem, 43 yaşında kapalı, pardüseli, tatlı bir ev hanımı. Benim yaptığım, yapmadığım, giydiğim.. yani herşeyime karışmayı biraz sever. Kaynana usülü yani. Ama bunun yanında kocamaan bir kalbi vardır, ailede üç kişiye ayrı ayrı yeterince sevgi verebilecek kadar. ~Cennet annelerin ayakları altındadır,unutmayın;))
Bugün büyük bir gün, hemde baya büyük. Bugün tüm hayatım, tüm hayat düzenim, her şeyim değişecek Allahın izni ile.
Ahh, salak kafam, doğru ya kendimi tanıtmayı unuttum.
Ben aybüke,18 yaşındayım. Kapalı bir kızım. Babam trabzon, annem ise kastamonu'lu, tam karadeniz'liyiz yani. Boyum 1,65m. açık tenliyim ve kahverengi gözlerim var. Bugüne kadar almanyada yaşıyordum. Ama dediğim gibi; bugün büyük gün. Ailecek türkiyeye taşınıyoruz, çünkü vatanımıza, yani ait olduğumuz ülkeye geri dönüyoruz inşallah. Temelli, Istanbula. Bir ev bulana kadar dayımın yanında oturacağız. Dayımın evinde zaten sadece ana'annem ve dayımın kızı, yani kuzenim emine oturduğu için, pek kalabalıklık etmeyiz herhalde. Evleri büyük sonuçta.
Bu arada biz 4 kişilik bir aileyiz. Bir de abim var, enes, 23 yaşında. Kendisi benden bir kafa büyük olup esmer biridir. Siyah saç ve sakalından korkar bazıları. Birazda koruyucu sert bir tipi vardır. Yani abimle ben biyerde gezerken, bir erkek bana bakmaya korkar, abim sağolsun. Abimle aram çok iyidir aslında. Tabi arada sırada kaba-dayılığı tutabiliyor sırığın( boyu uzun olduğundan ona hep sırık derim) ama olsun, deli enes işte:). Nerde kalmıştık?! Evet bavullar hazır vee yolculuk başlasın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BIR BOZKURT VAR ...
RandomBir asena yürekli kıza, ancak bir bozkurt yürekli yiğit yakışır.