(Resmi kaydırın:))
Akşam annem, ana'annem, emine ve ben akşam yemeği hazırlarken, babam ,abim ve dayım fenerbahçenin maçına bakıyorlardı. Emineyle ben masayı hazırladık, ve herkesi masaya çağırdık. Hem yemek yiyor, hemde konuşup gülüyorduk. Dayım beni sevdiği için benimle uğraşmayı çok sever. Durmadan küçükken yaptığım rezillikleri, yaramazlıklarımı anlattı durdu. Abimde bu firsatı kaçırırmı. Öğrendi şimdi herşeyi, gıcık edip durur artık. Emine yi öyle özlemişimki.. Canım benim. Eskiden yaz tatillerinde istanbula geldiğimizde, ikiz gibi son güne kadar hiç ayrılmazdık. Bana hep cancan derdi. Hâla öyle diyor. Beni çağırdığında aybüke değilde cancan diye çağırıyor.
( Emine 18 yaşında, neredeyse benim boylarımda, benden bir tık esmer, kara kaşlı kapalı komik bir kuzen:) Allah bizi ayırmasın. Neyse..)
Abimde çok mutlu gözüküyordu.
-" Anne biliyormusun, bugün turan ocağına gittim. Öyle sevindimki oraya girdiğim için. Hepside tam deli kanlı maşallah. Beni hemen abileri sayıp masalarına davet ettiler. Tam bir yiğit hepside. Haberiniz olsun ben artık hergün ordayım. Arkadaş edindim bile kendime"
dedi Abim.
-"Oh maşallah ne güzel, iyi etmişsin oğlum. Bende belki sen buraya gelince, kendine saçma insanlar bulursun diye korkmuştum"
dedi babam.
( Babam... Babam 46 yaşında saçlarının yarısi beyaz yarısi kara, sakallı, biraz küçük, tatlı bir türk babası. Babam bana çok düşkündür, bende ona. Ben tek kız olduğum için ve beni çok sevdiği için çok titrer üstüme ama abim kadar değil haha)Bunun üstüne abim
-" Babaa, sende beni ne ettin iyice. Ben hiç öyle birine benziyormuyum?"
-"Vallah enes abi sana belli olmaz"
dedi emine ve herkez güldü. Yemekten sonra emineyle ben masayı topladık ve odaya çekildik.
-" Yaa cancan seni öyle özlemişimki , kız sen büyümüşsün yaa, daha dün şekerin yere düştü diye ağlıyordun, HAHAHAHA".
Ikimiz gülerken emine birden durdu ve bana yandan yandan birşey soracakmış gibi baktı.
-"Efendim ,bişeymi sorcaksın? "
dedim.-"Aybüke? sen hiç...",
- "ben hiç ne?" dedim.
- "Sen hiç aşık oldunmu?".
Durdum , gülümsedim ve
- "Hayır" dedim.
-"Ben..oldum" dedi.
- " Eminee, ne diyorsuun?! Neden bana hiç anlatmadın. Yaa hahahaha inanmıyorum kim peki? Tanıyormuyum?"
diye sordum.-"Şey, ah.. haha.. çok yeni sayılmaz, sen tanımazsın, ama tanıyacaksın. Bu mahallede oturuyor. Turan ocağının başkan yardımcısı. Adı metehan, 19 yaşında. Birde.. şey hahaha. Oda bana karşı boş değil galiba, bilmiyorum" dedi emine.
- "Kız nediyorsun.. çok sevindim yaaa. O metehan şimdi benim eniştem mi oluyor? Ayyyy emineee"
dedim ve sımsıkı sarıldım.-"Aah aybüke duur, boğacaksın beni yaa, hem sessiz ol kimse bilmesin. Bak kuzenimsin, bu aramızda sır kalıcak ha tamammı? Söz ver!".
- "Tamam ya tamam söz kimseye söylemem"
dedim ve güldük.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BIR BOZKURT VAR ...
AcakBir asena yürekli kıza, ancak bir bozkurt yürekli yiğit yakışır.