"Θεσσαλονικη μαμαα . Περασα ψυχολογιααα" ουρλιαξα μολις ειδα τα αποτελεσματα των πανελληνιων. Πηγα να σηκωθω για να τρεξω στη να αγκαλιασω τη μαμα μου, αλλα κλασικα μπουρδωκλωθηκα με το χαλι και επεσα κατω.
"Αμαν ρε Αλεξια . Μια φορα να μην πεσεις" γκρινιαξε και ετρεξε κοντα μου. Αμεσως με εβαλε στην αγκαλια της , ενω αφησε ενα τρυφερο φιλι στο κεφαλι μου "Ειμαι πολυ περηφανη για σενα αγαπη μου" Της χαμογελασα και εκλεισα την οθονη του λαπτοπ.
"Παω να παρω τηλεφωνο τον μπαμπα " ειπα εν τελει και κατεβηκα στο σαλονι. Σκαναρα το χωρο για λιγα δευτερα , μεχρι που εντοπισα το κινητο μου. Το αρπαξα και αμεσως πατησα την επαφή του, περιμενοντας να το σηκωσει.Και ναι κυριες και κυριοι ειμαι απο τις τυχερες κοπελες που ο μπαμπας τους πρεπει να ταξιδευει συνεχεια , λογω της δουλειας του. Ελπιζω να διακρινεται η ειρωνεια ...
"Αγαπη μου, τι εγινε; Βγηκαν;"με ρωτησε εκεινος μολις το σηκωσε. Χαμογελασα αμεσως , νιωθοντας πολυ ευγνωμων
"Μιλας με μια μελλοντικη φοιτητρια ψυχολογιας και κατοικο Θεσσαλονικης" πηρα το ψωνιστικο υφος μου, ενω βγηκα στο μπαλκονι.
"Αληθεια κοριτσι μου. Δεν μου κανεις πλακα ετσι; Ψαχνω για σπιτι δηλαδη;"
"Αμεσως."γελασα "Ποτε γυρνας;" ο τονος μου χαμηλωσε ελαχιστα , ενω κοιτουσα τον ουρανο. Ειχε τοσο υπεροχη μερα
"Την επομενη βδομαδα κορη μου. Θα μιλησω με τον Σακη να ψαξει αμεσως ενα σπιτι κοντα στη σχολη και με το που ερθω θα παμε να το δουμε. Η μαμα τι κανει;" οι γονεις μου πρεπει να ειναι οι πιο ερωτευμενοι ανθρωποι στον κοσμο, το πιστευω αληθεια.
"Καλα ειναι, μαγειρευει. Να στη δωσω;" τον ρωτησα εγω , ενω μπηκα στη κουζινα
"Ναι μωρο μου. Αα και προσεχε σημερα εκει που θα τα σπατε με τα παιδια . Οπως εχουμε πει ησυχ.."
"χεια, ταξη και ασφαλεια"συμπληρωσα εγω κοροιδευοντας τον "Μαμα παρτον γιατι θα με τρελανει" γελασα και της εδωσα το κινητο, ενω τον αποχαιρετησα.Τους αφησα να μιλησουν , ενω ανεβηκα στο δωματιο μου. Επιτελους η ζωη μου μπαινει σε μια σειρα . Θα φυγω απο τη Ζακυνθο, να μεινω μονη μου, θα σπουδασω αυτο που παντα ηθελα, θα κανω νεες παρεες. Μονο που το σκεφτομαι , τρελαινομαι.
.........
"Και τι εσυ Αθηνα και εγω Θεσσαλονικη ;" Η Ανθη διπλα μου γελασε μολις με ακουσε , παρασυρωντας με και εμενα.
YOU ARE READING
Μη με διώχνεις.
Teen Fiction"Δεν ηρθες να μου πεις ουτε ενα γεια, ντροπη" οχι ρε πουστη μου. Γυρναω και τον κοιταζω με ενα ψεφτικο χαμογελο. Ηθελα να το παιξω ανετη. "Ημουν με παρεα και ξεχαστηκα, τι κανεις " τον ειδα να με παρατηρει ολοκληρη. απο το προσωπο μου μεχρι τα παππ...