Κεφάλαιο 11

63 7 3
                                    

Το ταξι σταματησε ακριβως εξω απο το αεροδρομιο. Απο το πρωι ειχα τοσο μεγαλο ενθουσιασμο, θα ερχοταν η Ανθη Θεσσαλονίκηκαι θα την εβλεπα μετα απο τοσο καιρο.  Απο ωρα σε ωρα  Ανθη θα ηταν εδω, μπορει ηδη να εχει φτασει ,Μου ειπε οτι θα ερχοταν γυρω στις 10 , οποτε πηγαινω στις αφιξεις σχεδον τρεχοντας  και περιμενω. 

Μετα απο καποια λεπτα την ειδα να με πλησιαζει. Κρατουσε τη μικρη της τσαντα στο χερι της χαμογελαστη οπως παντα . Αμεσως αγκαλιαστηκαμε ,μου ειχε λειψει τοσο πολυ. 

"Θα με σκασεις καλε" ημουν σχεδον ενα μηνα  στη Θεσσαλονικη και ενιωθα να μου λειπουν ολοι. Η οικογενεια μου, η Ανθη, ο Δημητρης.

"Μου ελειψες ρε χαζο " την εσφιξα δυνατα . Επειτα προχωρησαμε προς τα εξω..  

"Και μενα μου ελειψες βλακα. Η Αθηνα δεν αντεχεται μακρυα σας. Ο βλακας ο Σταυρος που γυρναει" ο Σταυρος , ο Σταυρος πεταει στα συννεφα.Πρωτη φορα τον βλεπω ετσι .

"Παμε σπιτι γιατι εχω να σου πω πολλα" Μεσα σε εναν μηνα ειχαν αλλαξει τοσα πολλα. 

Η διαδρομη μεχρι το σπιτι ηταν γρηγορη . Παλι καλα το αεροδρομιο ειναι πολυ κοντα στο κεντρο της πολης.  Με το που φτασαμε σπιτι  παραγγειλα απο ενα κρυο καφε και καθισαμε στο μπαλκονι μου. Μου αρεσε εκεινο το μικρο μπαλκονακι. Ηταν ησυχο και ειχε ωραια θεα. 

"Με την μεταγγραφη τι εκανες;" τη ρωτησα αμεσως μολις κατσαμε. Υπηρχε μια μικρη πιθανοτητα η Ανθη να μπορουσε να ερθει στην Θεσσαλονικη

"Θα μαθουμε τελος του μηνα, αν και το βλεπω δυσκολο" αν ερχοταν και η Ανθη εδω θα ηταν ολα τελεια "για πες τωρα , τι γινεται εδω πανω, ποσα εχουν αλλαξει " γελασα και πηρα ενα απο τα τσιγαρα της , το αναψα και την κοιταξα.

"Ο Σταυρος τα εφτιαξε με μια κοπελα απο τη σχολη μου.Αν τον δεις τρεχει ολη την ωρα απο πισω της, χειροτερα με αυτα που εκανε με την Χριστινα.. Αλλα τουλαχιστον ειναι πολυ καλη κοπελα" 

"Ποσο χαιρομαι , δε φανταζεσαι. Δεν του αξιζε να καθεται να λιωνει για εκεινη. Την εχω πετυχει κανα δυο φορες και μου ερχεται να την χτυπησω , δε μπορεις να φανταστεις πραγματικα, απορω κρατιεμαι" γελαω στα λογια της.Αχ η γνωστη αυθορμητη Ανθη "Και εσυ δεσποινις, για πες " τωρα τι να της ελεγα. Με τον Στεφανο συνεχιζουμε να κρυβομαστε, δεν ξερει κανεις για μας. Μου ζητησε να μεινει για λιγο καιρο κρυφο. Αλλα η Ανθη ειναι κολλητη μου, οπως και ο Σταυρος. 

Μη με διώχνεις.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora