Ο Στεφανος εχει φυγει απο το σπιτι μου εδω και λιγη ωρα. Η ωρα τωρα πια ειναι 10 το πρωι και εγω ετοιμαζομαι για τη σχολη μου, μιας και ειχα μαθημα στις 12.Ευτυχως το σπιτι μου ηταν μολις 15 λεπτα μακρυα απο τη σχολη.
Το να μην κοιμηθω ολο το βραδυ ενω ειχα σχολη δεν αποδειχθηκε και τοσο καλη ιδεα μα το βραδυ που περασα ηταν τοσο ομορφο, κι ας ηξερα οτι ηταν μονο για μια νύχτα. Μα δεν με ενοιαζε.Ο Στεφανος μου αρεσε υπερβολικα και μου αρεσε που κοιμηθηκα μαζι του. Χωρις μεγαλα λογια και υποσχεσεις,σαν δυο ωριμου ανθρωποι.
Ακομα με ετρωγε να μαθω για ποιο λογο τον χτυπησαν χθες ,μα αφου δεν ηθελε να μου πει δεν θα τον πιεζα.Εξαλλου ο καθενας εχει τη ζωη του.Αποφασισα λοιπον να μην αναφερω σε κανεναν τι ειχε προηγηθει με τον Στεφανο και να συμπαιριφερομουν φυσιολογικα αν καποια στιγμη συναντιωμασταν λογω του Σταυρου.
Το τηλεφωνο μου αρχισε να χτυπαει και ξεκινησα να το ψαχνω. Τελικα το βρηκα στο μπανιο. Ουτε που θυμαμαι ποτε πηγα εκει και το αφησα.Ο Σταυρος ηταν αυτος που με καλουσε
"Καλημερα. Πως και τοσο πρωινος,νομιζα δεν ειχες σχολη σημερα" η φωνη μου σε καμια περιπτωση δεν φανερωνει οτι ημουν ξυπνια ολο το βραδυ
"Καλημερα, γυρισα τελικα νωρις σπιτι και κοιμηθηκα. Εσυ τι ωρα εχει σχιλη ;"
"Τωρα σε ενα μισαωρο. "
"Θες να ερθω να σε παρω να παμε για καμια ταινια η για φαγητο; Πληττω μονος μου" γελαω. δεν του παει η Θεσσαλονικη και φαινεται
"Να παμε οπου θελει το αγορι μου" γελαει και αυτος και μου λεει οτι θα περασει να με παρει μολις σχολασω .
Στη σχολη για αλλη μια φορα τα πραγματα ηταν ησυχα. Το μαθημα τελειωσε σχετικα γρηγορα ενω τωρα πια ειχα αλλο ενα μαθημα στις 3. Ενω κατεβαινα για την καφετερεια ακουσα καποιον να φωναζει το ονομα μου. Γυρισα και ειδα την Ελβιρα μαζι με δυο ατομα, ενα αγορι και ενα κοριτσι.
"Καλημερα"αμεσως χαμογελασα, ενω την πηρα μια αγκαλια
"Καλημερα Αλεξια , να σου γνωρισω απο εδω ο Γιωργος και η Χρυσα" Αμεσως γνωριστηκα και με τα παιδια . Η Ελβιρα δεν ειχε ερθει στο μαθημα γιατι την πηρε ο υπνος και ετσι ηρθε για το επομενο. Απο οτι καταλαβα τα αλλα δυο παιδια τα ειχε γνωρισει οση ωρα περιμενε για να ξεκινησει το αλλο μαθημα . Και οι δυο ειναι απο το τμημα μας.
"Πηγαινα να παρω εναν καφε , θελετε να ερθετε μαζι μου η θα κατσετε καπου και να ερθω να σας βρω μετα" παντα ημουν ευγενικη με οποιον και να γνωριζα. Ηθελα εξαλλου να κανω παρεες εδω.
YOU ARE READING
Μη με διώχνεις.
Teen Fiction"Δεν ηρθες να μου πεις ουτε ενα γεια, ντροπη" οχι ρε πουστη μου. Γυρναω και τον κοιταζω με ενα ψεφτικο χαμογελο. Ηθελα να το παιξω ανετη. "Ημουν με παρεα και ξεχαστηκα, τι κανεις " τον ειδα να με παρατηρει ολοκληρη. απο το προσωπο μου μεχρι τα παππ...