Κεφάλαιο 12

38 6 0
                                    

Στεφανος

Ο Βίκτορας καθοταν πισω απο το γραφειο του και μιλουσε στο τηλεφωνο, εδω και μιση ωρα περιπου που βρισκομαι στο γραφειο του.Εχω αρχισει να χανω την υπομονη μου με αυτον τον άνθρωπο.

"Συγνωμη Στεφανε,αλλα επρεπε να απαντησω, λοιπον τι ηθελες να μου πεις;"

"Ειχα ενα τηλεφωνημα χθες, αγνωστος αριθμος, ηταν ενας αντρας ,αλλα δεν τον γνωριζω, τουλαχιστον δεν τον καταλαβα.."

"Ποιος ειναι ο αριθμος;"

"Απορρητο, εβαλα και τον Πετρο να ψαξει αλλα δεν βρηκε τιποτα. Ειπε μονο να μην πιστευω οτι βλεπω. Ξερεις κατι για αυτο;"

"Μαλακιες και συ Στεφανε καθεσαι και ασχολεισαι με μαλακιες. Ειναι τοσο απλο, βρες καποιο τροπο να τιμωρηθουν. " Αναστέναξα και σηκωθηκα..

"Δεν εισαι σωστος Βικτωρα.. Δεν εισαι εντάξει, είπαμε θα φύγω από το σώμα για να μη καταλάβει κανείς τίποτα , είπες ότι θα διαρκέσει πολύ λίγο όλο αυτό ,και εσύ με χώνεις μέσα στα σκατα χωρίς να σε νοιάζει τίποτα . Θα έπρεπε όμως να σε νοιάζει. Ξέρεις ποιος φταίει , μπορείς να τον κάνεις ένα τίποτα και συ δε το κάνεις . Για ποιο λόγο ;"

" Στέφανε συγκεντρώσου λίγο και σκέψου σε ποιον μιλάς . Νομίζω από τότε που άρχισες τα πάρε δώσε με εκείνη τη τύπισσα έχεις ξεφύγει . Μαζέψου ,μη με κάνεις να χάσω την υπομονή μου ."

Χωρίς να τον ακούσω άλλο σηκώθηκα και έφυγα από εκεί μέσα .για άλλη μια φορά με έφτασε στα όρια μου ,για άλλη μια φορά ένιωσα ένα τίποτα μπροστά του.

Ο Βίκτωρας νομίζει ότι μπορεί να ελέγχει τους πάντες. Και με εμένα το κατάφερε . Ήταν διοικητής μου για δύο χρόνια περίπου, όταν ήμουν στο σωμα . Τον ήξερα όμως καλά λόγω του Αλέξη . Όταν πέθανε ο Αλέξης καναμε τα πάντα για να βρεθεί ο υπαίτιος. Όμως δεν βρήκαμε τίποτα . Έτσι με έβαλε να φύγω από τη δουλειά μου,να γίνω ένας άλλος άνθρωπος, να σταματήσω ότι έκανα μέχρι τότε . Και το έκανα .

Το κινητό μου άρχισε να χτυπά , βγάζοντας με από τις σκέψεις.

" Έλα Πέτρο τι έγινε ;"

" Ρε μαλακα με πήρε τηλέφωνο ο Ιάσονας και μου είπε ότι ο Βίκτωρας συναντήθηκε με έναν τύπο χθες , γνωστός της Στέλλας. Κάθισαν στο γραφείο του περίπου δύο ώρες . " Τι στο διάολο έκανε ο Βίκτωρας. Γιατί δεν μου είπε τίποτα .

" Τι λες ρε μαλακα ,τώρα ήμουν μαζί του ,δεν ανέφερε τίποτα . "

" Δεν ξέρω ,αλλά μου φάνηκε πολυ περίεργο. Μήπως να το ψάξεις. " Έκλεισα σφιχτά τα μάτια μου προσπαθώντας να ηρεμήσω .

Μη με διώχνεις.Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon