κεφάλαιο 15

32 6 0
                                    

Ο Στέφανος για άλλη μια φορά έφυγε από το σπίτι του λίγο πιο μετά απο τις 10. Έξω είχε βραδιάσει από νωρίς , λίγες μέρες πριν τα Χριστούγεννα, η παγωνιά ήταν εμφανής στο καθένα . Η Θεσσαλονίκη είχε ασπρίσει, μιας και τα πρώτα χιόνια είχαν κάνει την εμφάνιση τους ,μετά από πολλά χρόνια . Όλη αυτή η κατάσταση μόνο ευτυχία σου προκαλούσε.

Το αυτοκίνητο του σταμάτησε λίγο πιο κάτω από το γνωστό μπαρ που δούλευε πριν λίγο καιρό. Έτσι όπως είχε υπολογίσει την ώρα η Νάντια έπρεπε να είχε φτάσει ήδη και να τον περίμενε αφού είχαν ραντεβού. Επίτηδες είχε αργήσει είκοσι λεπτά , ήθελε να την κάνει να μην μπορεί να του αντισταθεί .

Μπαίνοντας μέσα στο μπαρ το πρώτο πράγμα που είδε ήταν ο ξάδελφος του , ο Σταύρος μαζί με τη παρέα του . Μέσα σε αυτές ήταν και η Αλεξία , η πρώην κοπέλα του , αν και ο ίδιος δεν την ανέφερε σχεδόν ποτέ έτσι . Για λίγα λεπτά τα έχασε ,είχα να την δει σχεδόν μια βδομάδα , και ένιωσε λες και δεν ήξερε που βρισκόταν . Λες και ήθελε να φύγει τρέχοντας πριν τον δει κανείς , μα όταν είδε την Νάντια θυμήθηκε τον σκοπό του . Έπρεπε να τελειώνει με αυτή την υπόθεση μια και καλή .

Πλησιάζοντας το τραπέζι της ,την χαιρετάει με μια αγκαλιά , όμως η Νάντια γίνεται πολύ διαχυτικη , σχεδόν τρίφτηκε πάνω του . Ο Στέφανος αηδιασε , μα προσπάθησε να μη το δείξει ούτε στο ελάχιστο.

" Δεν σου έχουν πει ότι δεν είναι ευγενικό να στήνεις τις κύριες Στέφανε; " Ο τόνος της ήταν κάπως σοβαρός ,η Νάντια ήξερε τι ήθελε , με τα λεφτά του μπαμπά της έκανε τους πάντες να τρέχουν από πίσω της . Και τώρα πίστευε ότι το ίδιο συμβαίνει και με τον Στέφανο.

" Είχα δουλειά , για αυτό άργησα . Τι κάνεις ; " Το χαμόγελο του απλώθηκε στο πρόσωπο του με ένα σέξυ τρόπο. Προσπάθησε να κρατήσει τη προσοχή πάνω της μα αυτό δεν γινόταν , τα μάτια του τριγυρναγαν στη γνωστή παρέα ,η οποία δεν τον είχε δει ακόμα .

" Καλά είμαι . Ετοιμάζομαι να φύγω από τη Θεσσαλονίκη για διακοπές τέλος του μήνα . Το Παρίσι είναι ιδανικό για αυτή τη περίοδο. " Η Νάντια πάντα προσπαθούσε να δείξει την οικονομική της κατάσταση προς τα έξω . Ήταν γυναίκα του φαίνεσθαι , το ηξερε καλά αυτό ο Στέφανος.

" Ουυ θα φύγεις τόσο γρήγορα; Να ξέρεις η Θεσσαλονίκη τα Χριστούγεννα είναι πολύ όμορφη. " Είχε πετύχει το δέκα το καλό ,πίστευε η Νάντια. Σέξυ , ακαταμάχητος. Θα ήταν τέλειο ζευγάρι, πίστευε .

" Δεν μου έχει κάνει κανείς πρόταση να μείνω εδώ ξέρεις . " Ευτυχώς εκείνη τη στιγμή έφτασε η σερβιτόρα να πάρει παραγγελία από τον Στέφανο. Εκείνος παράγγειλε γρήγορα και στράφηκε πάλι στη γυναίκα δίπλα του .

Μη με διώχνεις.Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon