κεφάλαιο 14

33 5 0
                                    

Στέφανος

Η πόρτα πίσω μου κλείνει με δύναμη . Ο κρότος πρέπει να ακούστηκε σε όλη την πολυκατοικία. Τα νεύρα μου είχαν φτάσει και άλλο επίπεδο απο χθες το βράδυ. Σπίτι μου δεν θα ήθελε κανείς να πατήσει πριν μπει ένα συνεργείο και το καθαρίσει. Ο κρότος της πόρτας με έκανε να ψιλο συνέλθω βλέποντας τον Πέτρο να με κοιτάει σοκαρισμένος. Σιγά τη πόρτα ρε μαλακα , λες και δεν έχουμε αλλά θέματα να ασχοληθούμε.

" Θες να μου διαλύσεις το σπίτι ; 280 πληρώνω κάθε μήνα " τον γράφω και πηγαίνω στον υπολογιστή, αφού με είχε καλέσει δέκα φορές να έρθω να δω όλα αυτά που είχαμε συγκεντρώσει. Πρέπει να τελειώνω με όλο αυτό και να εξαφανιστώ. Δεν αντέχω άλλο εδώ πέρα .

Αλλιώς τα είχα σκεφτεί γαμω . Μέχρι τέλος Δεκεμβρίου θα τελείωνα με τη γαμημενη αυτή υπόθεση ,θα έπαιρνα την Αλεξία και  θα έφευγα για τουλάχιστον μια εβδομάδα . Τώρα με βλέπω να κάνω διακοπές με τον Πέτρο.  Και δεν θέλω καθόλου να κάνω διακοπές μαζί του .

" Να σου φέρω έναν καφέ ; " Κούνησα απλά το κεφάλι μου ,ενώ κοιτούσα τα δύο βίντεο που μας είχε στείλει ο Ιάσονας.  Όταν ο Πέτρος άφησε τον καφέ μπροστά μου , σχεδόν τον κατέβασα όλο , χωρίς να πάρω τα μάτια από το λάπτοπ.

" Ξανά συναντήθηκαν;" Με τα τελευταία δεδομένα ήθελα να πιάσω τον Βίκτωρα και να τον σαπίσω στο ξύλο . Δεν ήθελα να πιστέψω ότι μπορεί να έχει κάποια σχέση με τη Νάντια. Αυτός ο άνθρωπος ξέρει ότι εκείνη έκανε κακό στο παιδί του .

" Σήμερα το πρωί στις 10 . Την ίδια ώρα πήρα τηλέφωνο την γραμματέα του και μου είπε ότι είναι στο γραφείο του ,αλλά έχει ένα πολύ σημαντικό ραντεβού."

" Την Πέμπτη έχουμε ραντεβού στο γραφείο του . Περιμένει αναφορά . Εγώ Τετάρτη βράδυ θα φέρω εδώ την Νάντια . Μάζεψε όλα τα βίντεο που τον ενοχοποιούν . " Η φωνή μου ήταν σταθερή . Ήξερα ότι ο Πέτρος είναι ο καλύτερος σύμμαχος σε όλο αυτό .

" Την Αλεξία την βρήκες; " Έδειχνε πραγματικό ενδιαφέρον ο φίλος μου . Το ήξερα , αλλά από χθες το μεσημέρι που μιλήσαμε , δεν ήθελα να ακούσω τίποτα για εκείνη . Δεν μου έκανε καλό εκείνη.

" Κατέβηκε στη Ζάκυνθο λέει ,δεν την πιστεύω . Με την Αλεξία το διαλυσαμε" δεν περίμενε να ακούσει κάτι τέτοιο . Μετά από περίπου 4 χρόνια με έβλεπε με κάποια ο Πέτρος και νόμιζε ότι θα κρατούσε αρκετά το μεταξύ μας , ήταν από τους λίγους που ήξερε για μας .

" Μα ρε μαλακα γιατί . Αφού φαινόταν να πηγαίνει καλά όλο αυτό μαζί της . "

" Της είπα την αλήθεια . Σχεδόν . Και φοβήθηκε. Και κουβέντα στη κουβέντα το διαλυσαμε" δεν ήθελα να πω παραπάνω για όλο αυτό . Δεν με ένοιαζε κιόλας. Μετά τη τελευταία μας συζήτηση το τείχος που είχα υψώσει τόσα χρόνια ,βρέθηκε πάλι στην επιφάνεια.

Μη με διώχνεις.Where stories live. Discover now