Τα κλειδια ακουστηκαν στη πορτα και σαν ελατηριο σηκωθηκα ορθια . Η μορφη του μπαμπα μου εμφανηστηκε μπροστα μου και αμεσως ετρεξα να τον αγκαλιασω .
"Καλως ηρθες " ειπα μολις βγηκα απο την αγκαλια του
'Μικρη μου . Μπραβο σου αγαπη μου ,μπραβο σου ' χαμογελασα και αφησα ενα φιλι στο μαγουλο του.
"Εμενα θα με παρει κανεις καμια αγκαλια ή χεσμενο με εχετε ολοι " ακουσα μια φωνη πισω μας . Γουρλωσα αμεσως τα ματια μου , μολις αντικρισα τον Δημητρη. Αμεσως ετρεξα κοντα του και τον αγκαλιασα σφιχτα. Μετα απο εξι χρονια τον εβλεπα ξανα.
"Πως;' ρωτησα . Εκεινος χαμογελασε και μου εκανε νοημα οτι θα μου πει αργοτερα. Η μαμα κατεβηκε τις σκαλες και πραγματικα επεσε πανω στους αντρες της οικογενειας.
'Ποτε θα ανεβουμε πανω;' ρωτησα ανυπομονη . Τους ειδα να χαμογελανε και εκανα το ιδιο
"Σε δυο μερες . Ο Σακης εχει βρει ηδη δυο σπιτια και θα παμε να διαλεξεις. ' χαμογελασα , ενω συνεχισα να τρωω. Σε λιγο καιρο θα φυγω επιτελους.
"Μικρη τελειωσες;'με ρωτησε ο Δημητρης. Κουνησα το κεφαλι μου καταφατικα και σηκωθηκαμε. " Θα παμε μια βολτα, δεν θα αργησουμε " ειπε και προχωτησαμε προς τη πορτα " και ηρεμα εε. Ειστε και μεγαλοι ανθρωποι .' Ειδα τη μαμα μου να κοκκινιζει, ενω ο Δημητρης ειχε σκασει στα γελια. Εγω απλα τον τραβηξα εξω και εκλεισα τη πορτα .
'Που θα παμε;" ρωτησα .
'Παμε στη καφετερια πιο κατω. Εχουμε να πουμε πολλα " χαμογελασα και τον ακοκουθησα.
Μολις καθισαμε και παραγγειλαμε , με κοιταξε σοβαρος . Εχει αλλαξει πραγματικα παρα πολυ. Τα καστανοξανθα μαλλια του τα ειχε σε ενα μακρος , οπου επεφταν πανω του πολυ ατημελητα, ενω τα πρασινα ματια του ηταν πολυ ομορφα. Ηταν βεβαια πολυ ψηλος, γυρω στο 1,85 ετσι οπως το υπολογιζω και αρκετα γυμνασμενος. Τελικα η Αγγλια του εκανε καλο
"Γιατι δεν ηρθες ουτε μια φορα;" ρωτησα αυτο που με βασανιζε τοσο καιρο " Σε ειχα αναγκη ρε Δημητρη και εσυ ησουν εξαφανισμενος. Γιατι; " Τον ειδα να παιρνει μια βαθια ανασα και να με καρφωνει με το βλεμμα του
"Ημουν 18-19 τοτε, θυμασαι ; Εσυ γυρω στα 11 . Εγω και η Σονια ειμασταν μαζι απο πρωτη Λυκειου, την αγαπουσα πολυ, παρα πολυ. Σκεφτομουν οτι αυτη ειναι η γυναικα που θελω να περασω την υπολοιπη ζωη μου. Εκεινο το βραδυ , με πηρε ο Αλκης τηλεφωνο και μου ειπε οτι τη βρηκαν νεκρη , λογω υπερβολικης δοσης. Τα εχασα ρε Αλεξια , επαιρνε ναρκωτικα και εγω δεν ειχα παρει χαμπαρι. Ηταν πολυ αδικο να πεθανει , δεν αντεχα να μενω εδω. Καθε μερα να βλεπω τους γονεις της, να βλεπω το μερος γενικοτερα. Ουτε στην κηδεια της δεν αντεξα να παω . Ηρθα ενα βραδυ μετα απο δυο χρονια περιπου. Βραδυ θυμαμαι, μπηκα μεσα στο σπιτι. Ολοι κοιμοσασταν . Αανεβηκα απλα στο δωματιο σου, σε καμαρωνα παντα, ηξερα οτι ησουν δυνατη και θα τα καταφερεις. Σου ψιθυρισα ενα συγνωμη και εφυγα πριν ξυπνησετε"
ESTÁS LEYENDO
Μη με διώχνεις.
Novela Juvenil"Δεν ηρθες να μου πεις ουτε ενα γεια, ντροπη" οχι ρε πουστη μου. Γυρναω και τον κοιταζω με ενα ψεφτικο χαμογελο. Ηθελα να το παιξω ανετη. "Ημουν με παρεα και ξεχαστηκα, τι κανεις " τον ειδα να με παρατηρει ολοκληρη. απο το προσωπο μου μεχρι τα παππ...