Pohled Jess
,,Jess! Vztávej z té postele!!" Zakřičela na mě máma z kuchyně. ,,Jo mami. Už vztávám," řekla jsem, ale dál sem ležela v posteli, a přemýšlela jak se dnes vyhnout škole. Ale nakonec sem stejně vztala, a šla do jídelny nasnídat se.
,,No konečně jess,'' Řekla máma a dala mi na stůl lívance. ,,Díky," poděkovala jsem a začala jíst když v tom ,,Bzzz Bzzz" někdo mi napsal.
Ashley: Už jdeš ?? Nestihnem bus.
Jess: Za 5min jsem tam 😉
,,Kde je Sam?" zajímalo mě kde je moje sestra. ,,Ta vztala o hodinu dřív a šla za nějákou kamarádkou," odpověděla mi máma. Vztala jsem a šla do koupelny vyčistit si zuby, trochu se namalovat, učesat se atd... Pak sem se šla obléct, vzala si tažku a šla na autobus.
,,Jess!" vyhrkla na mě Ashley která stála kousek od zastávky. ,,Musím ti něco.." a než to stačika doříct tak jí do řeči skočila Kate. Která nám řekla jen jak sme ubohý a takový jenže nás ona vůbec nezajímala je to jen namyšlená pipka 😂
Už přijel autobus tak sme jely do školy, a s Ashley si povídaly o klukách. Když sme vystoupily Kate se hned připojila ke své skupině namyšlených kráv. A já s As jsme šly do školy.
Když jsmr přišly do školy šla jsem si pro učebnici do skříňky a tam našla dopis. Chtěla jsem si ho přečíst ale už nevyk čas. Vzala jsem učebnici a šla na hodinu. Když sem přišla do třídy znepokojilo mě že si Kate a spol šeptaj a koukaj na mě. Ale zkoušela jsem to ignorovat. Sedla jsem si vedle Ashley, a hned přišla učitelka.. Hodina mi přišla strašně dlouhá. A když sem si uvědomila že ve škole budu az do 16:30 ... Och udělalo se mi zle ... Když zkončila tahle dlouhá, a nudná hodina šla jsem si přečíst ten dopis.
Dopis
Jess přijd v 16:45 za školu.
💗💗Zdálo se mi to strašně divný, a ani tam nebylo napsané od koho to je. Ani sem nepomyslela na to že bych tam šla.
Po dalších 5 hodinách mi Ashkey řekla ,,Jess teď jsem mluvila s učitelkou je mi strašně špatně du domů," objaly jsme se a As šla domů.
Nebyla jsem ráda že tu teď budu sama ale chtěla jsem aby ji byko dobře... Je to moje nejlepší kamarádka.Po poslední hodině jsem šla si uklidit věci do skříňky, a šla za učitelkou protože mi chtěla dát mini test. ,,Ahoj Jessico tak si tady sedni, je to krátký, za 5 min to máš," Tak srm si sedla a začala psát skoro nic sem nevěděla, ale jak odešla pro něco do kopírky tak sem se koukla na tabulku co má v šuplíku. Napsala jsem tam 8/10. Rozloučila se a šla si obout boty atd... Šla jsem ze školy jako poslední. Už se i stmívalo. V zimě je končit v 16:30 fakt děsný. Když jsem sešla ten menší kopec ze školy šla jsem temnější uličkou abych byla na zastávce dřív. Najednou sem měla špatný pocit jako by mě někdo sledoval .. Ale nechtěla sem se ohlížet. Tak sem šla dál ale když uz sem slyšela i kroky otočila jsem se a viděla pod světlem z lampy stín. Tak sem celkem zrychlyla, a když sem se znovu ohlídla nikdo tam nebyl.
Chvilku jsem čekala na zastávce, ale pořad sem měla špatný pocit... Že mě někdo sleduje. Zachvilku tady byl autobus a ja jela domu. Najednou jsem měla už lepší pocit. Když sem přišla domů. Bylo zamknuto ... Takže mi bylo jasný že nikdo není doma. A to bylo to zvláštní kde by mohly bít??
Odemkla jsem dveře, vešla jsem dovnitř, a za sebou hned zamkla. Odhodila jsem tašku a šla se podívat jestli je někdo doma ale nebyl tu nikdo tak jsem šla do mého pokoje.
,,Bummm!!!!" najednou něco spadlo. Chvilku jsem váhala jestli se mám jít kouknou. Ale radci sem zavolala mamce kde je. Jenže ona mi to nebrala... Tak jsem šla se podívat co to bylo a když jsem došla do jídelny zustala jsem stát na místě. Uviděla jsem.....
Doufám že se ti první kapitola líbila. Like a comment potěší 😻
Anetkalol 💗💗
ČTEŠ
12 days to end...
RomanceJessica je mlada holka žije se starší sestrou Sam a matkou. Ale co když ji někdo unese? ... Co se bude dit se zivotem teto mladé dívky ? Co kdyz se zamiluje ? Co když někdo umře? Kniha plná lásky, smutku, napětí, vzrušení a smíchu. 💗💗