Pohled Jessici
Takže jsem posunula páčku na .... Pravou stranu..... 😭😭
Pilka se prehodila na Joshovu stranu, a pomalu jela k němu.
Zoui úplně křičela ,,Nééé, prosím" A Josh jen křičel zoufalstvím. Brecela jsem tam. Když pilka už byla 5cm od Joshe,, Zoui otocila hlavu, a zacala jeste vic kricet. Pilka strašně rychle rozpulila Joshe napul. Všude strikala krev. Hlavně Zoui byla celá od krve protože byla hned vedle něho. Spodni část těla hned spadla k zemi, a horní část tam pripoutana vysela, ty střeva ještě padaly k zemi. Bylo to strašně nechutné. Zoui to pustilo a ona utikala ven dverma. Rychke jsem utikala taky pryc a rychle k druhym dverim tam za ni. Obejmula me a uz jsem byla od krve i já. Běžely jsme před chatu k autu. A tam se za nama rozběhl Nick ,,Zoui!! Si v pořádku není ti nic?!" Zoui nemohla ani mluvit. Řekla jen ,,Jjjjjjj Jossh" Nick nás zavedl do auta, a že odjedeme. Ale v ani jednom autě nebyl benzín to znamenalo že tu musime zustat protoze tu nebyl signal... Šly jsme dovnitr do jendoho z pokoju zamkly jsme se a Nick chtel aby sme se vyspaly. Tak jsme sly spat a on hlídal.Po asi 2 hodinach uslysel jak někdo do po chodbe. Vzal si nůž a otevrel dvere. Kdyz se rozhlidl uvidel záda klauna jak de do posledni mistnosti na chodbe a za sebou tahne pálku. Rozběhl se za ním klaun ho uvidel kdxz uz byl kousek za nim. Nick ho tak tak bodl do nohy a Klaun(Psycho) spadl na zem. Když mu Nick sundal masku uviděl....
Promiňte že je to kratší ale za to napínavější 😂😘
Do commentu typujte kdo je za maskou klauna ❤❤
Anetkalol 💜💙
ČTEŠ
12 days to end...
RomanceJessica je mlada holka žije se starší sestrou Sam a matkou. Ale co když ji někdo unese? ... Co se bude dit se zivotem teto mladé dívky ? Co kdyz se zamiluje ? Co když někdo umře? Kniha plná lásky, smutku, napětí, vzrušení a smíchu. 💗💗