Pohled Jess
Najednou jsem uslyšela hlas..... ,,Nicku?!" 😍 jak jsem uslyšela jako hlas povolila sem ruce, a tak jsem spadla. Ani nevím co říkal, ale jak sem jo uslyšela... Úplně jsem si oddechla, a prostě chapete.
Pohled Nicka
Když jsem přijel vystoupil jsem, a šel zkusit hlavní dveře, ale byly zamkle jak nečekané. Začal jsem přemýšlet jak se tam dostanu, a najednou jsem uslyšel něco ze strany domu tak jsem tam běžel. Uviděl jsem Jessiku jak se drzi jen parapetu, a Owen se ji snaží vytáhnou. Zakřičel jsem ,,Jeeeeesss!!"
A už jen viděl jak padá dolů. Dole bylo Owenovo auto na které ona spadla. Byla v bezvědomí, a Owen už pravděpodobně si pro ni běžel. Rychle jsem ji vzal do náruče, a polozil do auta. Zrovna vyběhl Owen se zbraní když jsem nastupoval. Pak Owen vystrelil, naštěstí nám jen prostřelil přední sklo. A už jsme jely pryč.Dojely jsme k mé sestře Zoui která se hned začala starat o Jess která byla od střepů, měla porezanou tu ruku, a byla v bezvědomí.
Moc jsem byl Zoui vděčný. Na Jess mi nejvíc záleží. Ale i na Zoui...
Moje sestra byla teď jak anděl protože ji mega moc pomohla. I když se Jess ještě neprobudila. Zoui potom šla ke své kámošce, a já byl s Jess. Najednou ji někdo volá ,,Owen" řekl jsem i když to asi nikdo neslyšel.Vzal jsem ten mobil šel do obývaku aby jsem nerušil Jess kdyby nahodou. No, a rozmlátil jsem ten mobil. Potom jsem se vratil k Jessice.
Po asi 3 hodinách se vrátila Zoui, a řekla mi že bych měl jít ze ji ona pohlídá, a dá mi vědět až se probudi. Sice jsem nechtěl, ale měl jsem ještě něco na práci.
O 2 hodiny později
Pořad zoui nevolá ....
O 4 hodiny zase později
Pořád nic ......
O 6 hodin později
Měl jsem už nepříjemný pocit jakto že se pořad neprobrala?.... Nemohl jsem ani usnout, ale nakonec jsem stejně usnul.....
Takže asi víc pohledů Nicka 😂
Doufám že se vám další část líbila
Komentujte, sdílejte a každé hlasovaní potěší 😇😇
Anetkalol 💖
ČTEŠ
12 days to end...
RomanceJessica je mlada holka žije se starší sestrou Sam a matkou. Ale co když ji někdo unese? ... Co se bude dit se zivotem teto mladé dívky ? Co kdyz se zamiluje ? Co když někdo umře? Kniha plná lásky, smutku, napětí, vzrušení a smíchu. 💗💗