🍓11 dní do konce🍓

56 5 2
                                    

Pohled Jess

Další den ráno

Když jsem se vzbudila, šla jsem dolů. Prohlídla jsem snad celý dum, ale nikdo nikde. A tak jsem šla do pokoje, a prevlíkla se.

Potom jsem šla do kuchyně, a vzala si jahody 😍😍 který úplně miluju. Vzala jsem si je nahoru do pokoje, a zapla si televizi kterou jsem tam měla.

Vypadalo to že už nikdo nepřijde, bylo už 18:00. A najednou někdo přišel...
Šla jsem dolů, a pozdravila Owena. Zeptala jsem se ho kde byl, a kde jsou ostatni. Ale neodpovídal, a sel pro neco do pracovny.

Ptal se jestli sem nevidela nejakou zbran, hned sem rekla ze nevim o cem mluvi. A tak šel do svého pokoje, a vyšel s ještě větší zbraní. Ptala jsem se co jde s ni delat. Ale on řekl jen ,,někoho zabít neplet se do toho"

A rychle vyletel ze dveří...
Ktere za semnou hned zamkl, a zakřičel ať se o nic nepokusim.

Nevedela jsem co delat, i sem se trochu bala. Bylo to tak zvláštní...
Začala jsem se bát i o Nicka, dlouho jsem ho neviděla.

Pohled Nicka

Cesta se zdála nekonečná, ale naštěstí zbývala už jen nějak půl hodina než tam budu. Celkem jsem se bál o Jess, znám Owena, vím čeho je schopný.

Pohled Jess

Za chvilku mi zavolal Owen, a říkal že jede někam s Donovenem, a že se vrátí až zítra. Tak jsem si nachystala nějáký ty vitamíny 😇 a šla zas na něco koukat. Moc se toho totiž tady dělat nedalo.

Lehla jsem si, a koukala na nějaký film

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Lehla jsem si, a koukala na nějaký film. Bylo už 20:48, a me dostlo ze sem skoro nic dnes nejedla  ale to bylo tím že prostě ze strasu atd... Sem hlad skoro neměla.

Najednou mi prišla zpráva od Owena jenze se mi sekl mobil. (Ano byl na hovno a zablokovany a nastaveny abych mohla psat a volat si jen z Owenem) zachvilku dalsi zprava, a to sem se nekoukla ani na tu první.

Když se konečně rozjel ten krám, tak jsem uviděla fotku od Owena. Byla na ni kaluž krve, a v ní byl.......

Doufám že se vám další část líbila.
Like a comm potěší 😇😇
Anetkalol 💕💕

12 days to end... Kde žijí příběhy. Začni objevovat