Pohled Jess
A uvidela jsem.... Nic. . .
Zoui byla pryč, rychle jsem běžela k těm dveřím ale byly zamkle. Chvíli jsem slyšela jak Zoui křičí o pomoc, a potom velkou ranu, a už jen ticho...Běžela jsem pro Nicka.
,,Nicku !! Rychle Zoui je pryc!!"
Běžely jsme k těm dveřím ale byly zamkle. Nick je prokopl, ale kdyz jsme tam vešly neviděli jsme nic krome male krvavé cestičky.Nick bez váhání běžel podel te krve, dobehl ke konci a tam nic. ,,Najdi Joshe!!" rychle jsem hledala Joshe, ale nikde nebyl. Když jsem vběhla na poslední chodbu, a koukla do prava. Uviděla jsem klauna, on se začal smát a měl v ruce pálku. Rozběhl se zamnou, utíkala jsem na konec te dlouhe chodby (mega velka chata) na konci chodby byla divna mistnost zavrela jsem, a zamkla. Uvidela jsem na zemi padajici dvere ale byly na ni cihly rychle jsem je oddelala, ten klaun rozbyl dvere. Rychle jsem skočila dolu a utikala divnou ulickou sklepem.
Slyšela jsem jak běží zamnou. Na konci cesticky byla velka mistnost s 3 dvermi a 2 misty kde maji byt okna. Vbehla jsem do toho levyho mista na okno, a skocila dolu. Byla jsem v nejake mini mistnosti skrcila jsem se pod tim "oknem" dole, videla jsem jak se sem jeste koukl, ale nevidel mě.
Srdce mi strašně rychle bilo. Vztala jsem a v teto mini mistnosti byly dvere otevrela jsem je. Uvidela jsem schody šla jsem pomalu nahoru. A pak nejakou misznosti k dalsim dverim. ,,tuk, tuk" někdo zaklepal na okno vedle me strašně jsem se lekla. ,,Nicku!" rychle jsem otevrela ty dvere, a vběhl zamnou Nick. ,,Neboj se Jess já tě ochránim"
Zavedl mě zpátky do pokoje kde jsme se koukaly na film a řekl at nikam nechodi ze najde Joshe a ten me pohlida nez najde Zoui....
Uběhlo 10 minut a nikdo nikde...
15...20...25.. Začala jsem mít strach tak jsem vysla z pokoje a rozhlidla jsem se nikdo nikde. Šla jsem do te velke mistnosti kam jsem predtim utíkala. Když jsem tam dosla uslysela jsem jak nekdo křičí o pomoc ,,Zoui??!!" zarvala jsem, a rozbehla se za hlasem.
Když jsem tam dobehla predemnou byl plot a za nim u zdi privazana Zoui a i Josh.Predemnou byla packa a na strane kazdeho z nich u te packy fotka Zoui a Joshe.. Najednou jsem uslysela hlas.
Psycho: Ahoj Jess, mám pro tebe důležitý úkol. Musíš udělat důležité rozhodnutí. Je na tobe kdo z nich prezije. Koho chces zachranit? Rozhodni. Máš na to 30 vteřin.
Najednou se rozjela pila (pila kotouč)
A směřovala k nim. Strašně jsem brecela a byla vydesena. Nechtela jsem aby jeden z nich umřel. Ale musela jsem rychle rozhodnout.Posunu packu na pravo a umre Josh ale pokud na levo umre Zoui...
Musela jsem se rychle rozhodnout.Takže jsem posunula páčku na....
Doufám že se vám tato část libila
Like a comm potěší 😘
Anetkalol 💜💙
ČTEŠ
12 days to end...
RomanceJessica je mlada holka žije se starší sestrou Sam a matkou. Ale co když ji někdo unese? ... Co se bude dit se zivotem teto mladé dívky ? Co kdyz se zamiluje ? Co když někdo umře? Kniha plná lásky, smutku, napětí, vzrušení a smíchu. 💗💗