KONEC?!

68 7 6
                                    

Pohled Jess

Probudila jsem se a Nick nikde. Šla jsem za Zoui najedly jsme se, povídaly jsme si. A asi po 4 hodinach jsem vztala, a chtěla něco Zoui podat. Ona se na mě podívala úplně s vyděšeným výrazem, a pak už si pamatuju jen velkou ranu, a bolest hlavy.

Probudila jsem se přivázaná k postely. V nějákem male drevene chatky nb co to bylo. Strašně jsem se lekla, a snažila se z toho dostat jenže to nešlo. Vedle mě byla moje taška.

,,Pomoooooc!!!" zakřičela jsem, ale nikdo tu nebyl..... ,,Pomoste mi!!"
,,Do prdele!!!!!" křičela jsem.... Po chvily snažení se z toho dostat jsem to vzdala, jen ležela, a přemýšlela.

Najednou jsem uslyšela přijet nějaké auto.... Přišel Owen ,,Přinesl jsem ti kytku" řekl a já jen mlčela.

Owen: Vím co si asi musíš myslet, to co jsem udělal nebylo správný. A já to moc dobře vím.

Sahl mi na tvář, ale ja ho nenechala, a cukla hlavou.

Owen: Přísahám ... A bůh je mi svědkem že už se to nestane.... Totiž víš co si říkám? Že seš muj anděl, že tě seslaly abys vše napravila, že tě seslaly abys mě zachránila.

Podle me byl nalitej nb co kecal strašný sračky, a já se bála.

Owen: A abys věděla že to myslím vážně, tak tě teď pustim.

A začal mi rozvazovat ruce, a nohy.

Owen: Už to nikdy, nikdy neudělám. Už te nikdy nesvážu. Jooo? Věř mi! Už tě nikdy nesvážu. Jen když půjdu pryč.

Připadal mi strašně mimo.....

Owen: Budu se o tebe do smrti starat. Už nebudeš muset nikdy nic řešit. Postarám se o tebe.

Když to do řekl jen se na mě díval jak nějakéj psychopat.... Šel z něho dost strach.

Najednou někdo klepal. Owen se hned otočil s vyrazem kdo tu co chce, a já s naději. Chvilku koukal na dveře, a pak vztal, a šel otevřít. Sedla jsem si normálně na postel, a koukala kdo přijde.

Owen: Ahoj Boou myslel jsem ze ses v Renu.
Boou: Už jsem byl, mužů dál?

Owen ho ani nepustil, ale on se prorval dal. Boou byl nejakej spravce, na stole uvidel nůž....

Boou: Ahoj

Pozdravil mě, ale ja jen sklonila hlavu a dál mlčela.

Boou: Owene jak dloujo tady budeš?
Owen: Chvíly proč?
Boou: Noo čekám frmol bude plno to asi chápeš.
Owen: Myslel jsem že tu mužů být jak dlouho chci.
Boou: Když myslis....
Jess: Too to jsou vaše letáky?

Byly tam nějaké letaky o zabijeni kuřat....

Boou: To teda jsou.
Jess: Vy zabijite kuřata?
Boou: Přesně tak

Koukl se mi do oči ...  Viděl strach ....

Jess: A to vám jich není líto?
Boou: Vůbec ne
Jess: Dáváte jim někdy jména?
Boou: To dělám až když jsou mrtví.
Jess: Joo oběd a večeře.

Boou se zasmal, a já taky. A Owen vzal ten nůž tajně do ruky Boou to neviděl  já jo.

Boou: Hahahhahaha Joo

Potom se Boou dlouhe podíval na Owena, a pak zas na mě.

Boou: Tak se zatím mějte

Owen otevřel dveře, a Boou odešel.

Owen: Ty taky Boou

Owen zavřel dveře, a začal nadávat.

Owen: Zasranej Boou!! Sráč jeden! Kurwa!!

Měla jsem už slzy v očích ...
Zhodil veci ze stolu....

Owen: Kurwa!! Sakra!!

Šla jsem od něho trochu dál ,,Kde to jsme?"

Owen si zapalíl cigaretu, a zvláštně na mě koukal. ,,Dávalas mu znamení?!"
Nechapave jsem se na něj podívala ,,To jak si kecala o kuřatech" řekl.
Owen: Já ti věřím
Jess: Joo

Zase mě svazal, a někam odjel....
A já privazana provazama k postely. Jsem usla.....

Když jsem se probudila uvidela jsem Nicka. ,,Nicku!!" najednou jsem citila naději. Sedl si ke mě, a řekl ,,Promin neměl jsem vůbec odcházet" ,,Ale ted jsi tu" odpověděla jsem....

Nick mě začal rozvazovat ruce i nohy.

Nick: Owen je magor, on akorát všem ubližuje

Najednou vešel Owen .... Se zbrani v ruce.

Nick: Owene schovej to, to stačí
Owen: Takhle to chceš? Všechno si vesměs, a mě nic nenecháš?
Nick: Co od nas zatracene chces?
Owen: Co? Ji!

Owen šel blíž k Nickovi, a přiložil mu zbran k hlavě.

Nick: Co kdyby si ji odložil?
Owen: Co ti na ní tolik vadí? Jess tobě snad na ní něco vadí? Mě zbran neva.
Je to jen zbran!

Nick mu dal pesti
Nick: Notak Owene odloz ji!
Owen: Chceš mi dát další? Udělej to!
Nick: Odloz ji!
Owen: Nedelej to, opovaz se me dotknout! Klídek, ani ta zbran není nabitá. Vidíš?

Namířil ji na Nicka, a vystřelil. Přímo do srdce. Nick spadl na zem.... Úplně jsem brecela, nevedela co delat. Koukala jsem videsene na Nicka.
Owen polozil zbran na postel, a sklonil se k Nickovi.

Owen: Boze! O kurwa! Nicku ne! To ne to jsem prece nechtel.

Owen vzal Nicka do ruk, a ja se prisunula blíž k nim, a zbrani.

Owen: Byla to nehoda .... Jsi muj syn, a ani si to nevedel.... Nemuzes mi umrit.

Vydesene jsem koukala, a nevedela co ted.... Brecela jsem, tak moc až to bolelo u srdce, a pomalu nemohla ani dychat.... Ztratila jsem důvod zivota.....

Owen: Nicku?

Vydela jsem jak Owenobi tecou slzy... Divila jsem se ze takovy hajzl ma city...
Potom Nicka polozil na zem.

Owen: Sakra musime jit... Musime rychle jit. Tohle.... Musíme jít. Neee tohle jsem přece nechtěl...

Owen si sel ke stolu pro něco ,,Vím o místě kde budem, budem jak....
Vzala jsem tu zbran, a jak se otocil zmackla jsem spoust ....

Pak už bylo ticho, a slyšet šel jen muj pláč. Owen spadl mrtvi k zemi ,,Promin" vyhrkla jsem....  Vztala jsem trasla jsem se, a brecela .... Zbran mi upadla na zem.... Chtěla jsem jit ke dveřím, ale zhodila jsem vazu, a spadla. Byla jsem v bezvedomi.....

Doufám že se vám posledni část......... Hlas + Comm potěší 😭😭
Anetkalol 💖



12 days to end... Kde žijí příběhy. Začni objevovat