💉.9.💉

80 5 2
                                    

POHLED JESS?!

Když mu Nick sundal masku uviděl....
,,JOSHI?!" řekl Nick ... Josh jen skučel bolestí. Nick vzal Joshe do náruče, a odnesl za náma do pokoje. Jak sme to uviděly obe sme se zhrozily. (Moje myslenky) kurwa jakto ze žije?! To neni mozny ... Och ...

,,Sice žije ale musí do nemocnice" rekla Zoui už trochu klidnějším hlasem než do teď. ,,No jistě ale jak se tam dostane?" řekla jsem ... A Josh na to ,,Benzín... Je v v ..v kuchyni pod stolem"

Nick pripravil auta a oni jely do nemocnice a my se Zoui měly jet k Zoui domů. Jenže byla moc vyschízovaná takže sem musela ridit já ... Bylo to snadný jen problem ze mi ještě nebylo 18 a ani nemam ridicak... Ale to se vstřebá.  😂

XxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxX
U Zoui doma

Po celkem dlouhy době cesty.....
Jsme dorazily k Zoui domu. Dovedla jsem Zoui do jejího pokoje a šla jsem jí nachystat nějaký jídlo. Když už jsem měla jídlo skoro hotový, a Zoui spala. Přijelo nějaký auto ani sem se nešla podívat myslela jsem že už dojel Nick. Zachvikku někdo zaklepal, bylo mi divný proč by Nick klepal? Šla jsem tedy ke dveřím otevřela jsem, a ...

Doufám že se vám tato část líbila
Do comm piste kdo stál za dveřmi
Like a sdílení potěší 😂
Anetkalol 💜💙

A

Nb

Ne?

To byl vtip... Pokračujem

Šla jsem tedy ke dveřím otevřela jsem, a hned je chtěla zavřít. Jenže Owen  mě chytik za ruku, a vytáhl ven. Hned jsem ho kopla, ale priběhl Donoven. Chytil mě, a Owen mi něco píchl. Dal už si nic nepamatuju.

Pohled Zoui

Když jsem se vzbudila, ucítila jsem kouř. Běžela jsem dolů, a uviděla jak v kuchyni hoří. Naštěstí jen málo, rychle jsem to uhasila, a vypla. Zavolala jsem Nickovi co se stalo, a že nikde není Jess.

Nick za pul hodinu přijel, a šel se podívat kde ma Jess věci. Viděl že si tu vše nechala i mobil. To znamená že rozhodně sama neutekla přece by tu nenechala úplně vše.

Nicka hned jako první napadl Owen vzal jeji věci do auta, a jel k Owenovi.

Pohled Nicka

Když jsem přijel k Zoui domů. Hned jsem se šel podívat jestli si Jess vzala věci. Ale nechala si tu úplně vše i mobil. Takže jsem rychle sedl do auta a jel za Owenem.

Pohled Owena

Konečně jsem našel tu moji malou couru. Uspaly jsme ji hodily do auta, a jely do mého druhého domu. Přece nebudu tak blbej rozhodně si pro ni Nick pojede ... Zaláskovanej hňup.
Když jsme přijely Donoven odnesl Jess dolů do sklepa, a zamkl ji tam.

Pohled Jess

Probudila jsem se někde ve sklepě. Věděla jsem že tu nejsem v bezpečí někde tady je Owen a Donoven. Strašně jsem se bála co semnou bude.
Bylo to tu pěkně hnusny, a strašná zima. Postel byla na nic, záchod byl nechutnej, nebylo tu nic k jídlu, jen na mini stolečku (hnusným) byla láhev vody, ale já se radci ani nenapila. Co když tam taky něco daly...
Po půl hodině co jsem tady jen tan ležela. Přišel Owen slyskej, plesnivej, starej týpek. Dohoupal se ke mě, zase zlitej. Začal mi nadávat že s ním budu sukat, a že jsem děvka atd ... Strašně jsem se ho bála. Začal si rozepínat kalhoty, a sundal si tričko. Měl hnusny chlupaty břicho, a cecky. (😂😂)
Rychle jsem běžela ke dveřím, ale když jsem je otevřela stál tam Donoven. Donoven mě chytil, a hodil na postel. Pak mi vrazil facku, a držel mě. Na někoho zakřičel ,,Delej pojd nam pomoct" a přišel ten namakanej typek z jeho domu. Ten mi sundal kalhoty, a roztrhl tričko. Potom mě přivazaly ruce, a nohy k postely. Owen  mi začal sahat na prsa, a  .....

Tak lidi je tu novinka 😍 od ted budete o me knize rozhodovat vy ano bude trvat trochu dyl nez to napisu protoze si to nemuzu predpripravit ale aspon to bude pro vas zabavnejsi :3
Vy budete určovat Jess a Nickovy osud  😱💞

První vaše rozhodnutí
Má Owen znásilnit Jess??
Ano x Ne
Pište do comm 💜💙

Like a comm potěší 😘
Anetkalol 💙💜😶

12 days to end... Kde žijí příběhy. Začni objevovat