💄7 dní do konce💄

46 5 0
                                    

Pohled Jess

Další den ráno jsem se vzbudila v Nickové náruči. Bylo mi neskutečně krásně. ,,tuk tuk" Zoui zaklepala na dvere, a s úsměvem na tváři šla k postely vzala mě za ruku, a dotahla me na zahradu kde pro mě měla dárek mega pěkný šaty. Na té zemi nebyly videt tak božský, ale na mě byly fakt nádherný.

Potom mě Zoui namalovala, a udělala mega nádhernej účes. Připadala jsem si vážně hezky. To se moc často nestává.

Potom jsem namalovala já Zoui, a udělala účes. No a pomohla vybrat šaty. Protoze jsme sly na takovou menší párty její kamosky. Když jsme byly asi za 3 hodiny pripravene vysly jsme ven kde byl Zoui přítel a Nick který vypadaly že už se dost dlouho nudí, i když si povídaly. Když jsme vyšly ze dveří Nick na mě koukal jako bych byla nějaká modelka 😂😍 nečekala jsem že se mu budou až tak líbit.

Pak jsme jely na tu párty ani bych nečekala že její kámoška bude bydlet v tak luxusním domě byl fakt obrovskej, a nadhernej. Když jsme přišly bylo tam už dost lidí, a party byla nejvíc top. Nejlepší pití, hudba, jídlo no prostě to bylo dokonaly já a Zoui jsme skoro nepily ale Nick a Zoui přítel se uplne opily, a když jsme chtěly už odejít oni nechtěly. Tak jsme je tam nechaly. A šly domů bylo už asi něco kolem 2:48 a byly jsme se Zoui dost unavený tak jsme šly spát.

Pohled Nicka

Já a mé sestry přítel jsme vůbec nepily ale za to Zoui a Jess ty se s tim nesraly byly úplně na sracky ozraly 😂 neeee pockat bylo to obracene. To mi byly opily na srot. Ani sem to nechtěl tak moc prehnat to on do me porad lil alkohol, a tak to dopadlo no. Holky nás tahaly pryč, ale my nechtely, a tak nás tam nechaly.

Což byla asi chyba protoze si tam Zoui pritel dost uzil s jinou holkou v té době když jsem byl opilej sem to nevnimal, ale budu ji ti muset říct.

My jsme se vratily k Zoui domu az kolem 5:20, a hned usly.

Poslední dobou kratší části 😐
Doufám že se vám tato část líbila 💖
Anetkalol 💖

12 days to end... Kde žijí příběhy. Začni objevovat