😨.2.😨

164 8 4
                                    

Pohled Jess

Uviděla jsem.... Nějákého kluka v masce jako anonimous, byl vysoky, měl zvláštní oči, a tmavé vlasy... Nestihla jsem si ho pořádně prohlédnout... Měl v ruce nůž, a strašně divným pohledem se na mě podíval... Hned se rozběhl zamnou. Běža jsem poschodech nahoru a k Sam do pokoje... Slyšela jsem jak zakopl a tak neviděl do jaké místnosti jsem šla. Slyšela jsem jak otvírá dveře a hledá mě. Jediné co mě napadlo bylo jit na balkón. Uviděla jsem žebřík do 3 patra kde máme jen půdu. Už sem slyšela jak se blíží k tomuto pokoji a tak sem vykezla po žebříku, a vlezla do otevřeného kulatého okínka, a zavřela ho za sebou.

,,Kde je ta malá coura?!" uslyšela jsem jak s někým mluví.... Chtěla jsem zavolat policii, ale mobil jsem si nechala dole. Nevěděla jsem do dělat, ale rozhodně sem nemohla jít dolů..

,,Kde je sakra máma?!" řekla jsem si potichu... Když už jsem byla nahoře asi 15 min. Tak jsem si řekla že se kouknu jestli jsou ještě dole. Šla jsem ke dveřím a potichu je otevřela. Nikoho sem neviděla, a tak sem šla dolů po schodech do 2 patra.

,,Bzzz Bzzzz" zvonil mobil. Najednou jsem slyšela kroky a tak sem se schovala pod stul. Asi to nebyla ta nejlepší schovka ale v tu chvíly mě nic jiného nenapadlo. Viděla jsem nohy jak někdo jde k mému mobilu, a najednou se ozvalo ,,Neber to!! Dělej padáme odsud!!" A oba dva bězěly dolů.

Vylezla jsem z pod stolu, a vzala si mobil chtěla jsem zavolat mamce. Ale jeden z nich se vratil protože mu spadl mobil z kapsy. Jak ho vzal tak se rozhlídl, a uviděl mě. Začala jsem běžet do koupelny ale on byl rychlejší než já. Chytil mě, a podíval se mi do očí ... Byl to ten druhý měl nádherný modro zelený oči..

,,Neboj se, nic se ti nestane," řekl, a ten druhý ,,Zatím!! Nalož ji dozadu do auta! A pohni si!" Byla jsem strašně viděšená. Brečela jsem, ale je to nezajímala. Tahnul mě do auta hodily mě dozadu,svázaly mi ruce, daly pásku přez pusu, a zamkli mě tam.. Ani si nevšimly že mám sebou mobil .. Ale nemohla jsem s těmi zavázanýma rukama nic dělat. Pak oba nasedly dopředu. A jely ... Ten menší, s hnědýma vlasama a krásnýma očima. Se na mě podíval, ale pořád měly oba masky anonimous...

Asi hodinu byli ticho. A pak ten vysokej někomu volal. ,,Hele šéfe máme tu nějákou couru co tam byla. Za 20 minut jsme tam," .... Strašně sem se bála kam mě vezou, co semnou bude ?? ... Měla sem tolik otázek, ale nebyl nikdo kdo by na ně odpovídal.

,,Počkej tu s ní. Hned jsme tady!" řekl ten vysokej když jsme zastavily. Vyetoupil a někam šel. Zastavily jsme u velké vily. Fakt mega luxusní a nádherná. Na takovou by naše rodina nikdy neměla..

,,Nakloň se sem," řekl ,,Tak dělej, neboj jen ti to sundám," když jsem se k němu naklonila sundal mi pásku z pusy. Ani sem mu nepoděkovala, neměla jsem chuť s ním mluvit. ,,Tak copak mi řekneš?" zeptal se, ale já sem jen odklonila od něho hlavu.

,,Ale notak, jak se jmenuješ?" řekl a sundal si masku.. Otočila jsem se na něj, vypadal uplně nádherně, typla bych mu tak 17 nb 18. ,,Je Jessica" vykoktala jsem. ,,Já jsem Nick" řekl a usmál se. Chtěla jsem mu to vrátit, ale jen sem se trochu pousmála, a hned zas vyděšenej výraz.

Už se vracel ten vysokej týpek otevřel mi dveře, a chytl mě strašnou silou za ruku a vytahl ven. ,,Auuu!!" zařvala jsem. ,,Drž hubu" odpověděl. Začal mě táhnout za ruku k tomu domu kde stál nějákej chlápek kterej vypadal tak na 35-40.

,,Uuuu to je kočička," řekl ten hnusnej chlápek. ,,Říkaj mi Owen" řekl, a já mlčela... ,,Jejej tady se někdo stidí, ne neboj se nejsem mafian" a já řekla. ,,Jsem Jessica" On na to ,,Uuuu Jessica moc pěkné, zaved ji Donovene no ty víš kam"

,,Kde je Nick?" vyhrkla jsem ,,O to se ty nestarej!!" Zařval na mě Donoven, a zas mi to ruku strašně stiskl a vedl do nějáké tmavé místnosti tam mě hodil na sem, a zamkl dveře. ,,Nee!!! Prosím!!" zařvala jsem ale už se nikdo neozíval. Byla tu tma, a tak jsem hledala vypínač. Několikrát jsem zakopla až sem ho našla. Rozsvítila jsem světlo, a rozhlédla se po pokoji.
Byl to obyčejný pokoj, ale okna byly zabednene, a dveře zamkle byly tam ještě jedny dveře tak jsem utíkala k nim zkusit jestli jsou otevřené. Ale nebyly... ,,To jsem mohla čekat"

,,Kdo je tam?" ozvalo se za těmi dveřmi. ,,Je Jessica a ty??
,,Amanda"

Jess: nevíš kde jsme?
Amanda: ne nevím, pomůžeš mi ven?
Jess: nwm jak, promin
Amanda: nemáš sponku?
Jess: jo mám
Amamda: tak mi ji dej podedvermi

Dala jsem ji tu sponku a už jen slyšela jak se odemikaj dveře... A když je otevřela ....

Doufám že se vám druhá část líbila. Like a comment potěší. 😻
Anetkalol 💗💗

12 days to end... Kde žijí příběhy. Začni objevovat