Pohled Jess
Ráno když jsem se vzbudila Nick vedle me nebyl byla jsem z toho trochu smutna, ale byla jsem s rodinou. A tak jsem byla šťastná, a věděla jsem že mě tu jen tak Nick nenechá.
Když jsem se nasnídala zavolala jsem ,,Sam?" a uslyšela jsem ze zahrady ,,tadyyy" tak jsem šla na zahradu, a uviděla jsem ,,Bazén? Vy máte bazén?" Sam jen se pousmala.
Potom jsem se šla převlect do plavek. A se Sam jsme šly do bazénu bylo to mega top. Zachvilku mi volal Nick a řekl až jdu před dům.
Ležely tam nádherné květiny tak jsem je zvedla, a někdo mi zakryl oči. Hned jsem věděla že je to Nick. Políbil mě, a šly jsme na zahradu. Tak jsem nechala Nicka se Sam, a šla jsem se převléct.
Vzala jsem si nádherné červené šaty 😍 a namalovla jsem se. Potom jsem šla na zahradou, a šla se rozloučit se Sam. Jenže ona nechtěla abych odešla. Řekla že tu musíme zůstat aspoň tyden. A tak jsme souhlasily.
Když už jsem měla ty šaty, a vše chtěla jsem někam jít. A tak mě Nick vzal na pouť. Bylo to mega 😍😍
Sice na nějaké atrakce jsem si musela vzit šortky. Ale bylo to mega, a k tomu jsem byla celý den s Nickem.
Pohled Nicka
Jess byla šťastná, a užívala si to. Myslím že úplně zapomněla na Owena. Jenže já ne, dnes mi volala Zoui že byl u ní Owen že už Jess hledal snad všude, a že dnes pojede i sem. Věděl jsem že musím zmizet, ale nevěděl jsem kam.
Pohled Jess
Když jsme měly jet zpět k nám choval se divně. Vážně dost divně. Ptal se jestli nechci jet někam jinam, a já že ne. Ale on že bysme měly ,,a kam?" zeptala jsem se. ,,ještě nevím, ale daleko odsud" odpovedel. ,,ale proc?" řekl at uz se na nic neptam, a jedem. ,,Jenže já si musím pro věci, musíme se aspoň vrátit k nám pro věci" ....
Jak jsem to do řekla, tak už vyklopil o co de zacala jsem mit zase strach z Owena.... ale musely jsme pro veci.
Po cestě zpatky byl Nick tichý nejspíš přemýšlel co teď, kam pojedem?Když jsme přijely řekl jen ,,rychle" a čekal před domem. Co nejrychleji sem si balila věci. Sam se ptala co se deje, ale ja na ni jen ze nemám čas, a že ji potom zavolam.
Obejmula mě, a řekla že se musím zase vratit ,,Slibuju že se vrátím" odpověděla jsem. Nasedla do auta, a jely jsme. Když jsme dojely zase k Zoui, uvítala nás ona i s Sofii. (tak nakonec je štěňátko Sofiie)
Najednou Nick řekl že si tam zapomněl mobil, a že ho potřebuje takže se vrátí ,,Neboj, Zoui se o tebe postara" potom mě obejmul, a jel pro mobil. Já jsem si šla hrat s Sofii, a Zoui šla něco uvařit.
Pohled Nicka
Zapomněl jsem si mobil, tak jsem se jel pro něj vrátit. Když jsem přijel Sam byla před domem.
Sam: Copak? Něco si zapomněl?
Nick: Jo mobil
Sam: Tak si běž pro něj
Nick: V tom je ten problem nevim kde je jen vím že je někde tady
Sam: Tak ti pomuzu pojd
Nick: Dík SamA šly jsme hledat. Asi po 5 minutách ho Sam našla ,,Nicku? Mám ho!" poděkoval jsem, a šel k autu jenže u dveří byla Jessici máma, a mluvila s někým ,,Owen?!" zakřičel jsem
Jess máma: vy se znate?
Nick: bohuzel
Jess máma: tak pan hleda jess
Nick: já vím vubec se s ním nebavteŠel jsem, a zavřel dveře. Owen pořad klepal, kopal do dveří atd... A Jess máma se ptala co se děje ,,to vám nemůžu říct je to složité"
Najednou jsme uslysela ránu do skla. ,,to neznělo hezky" řekla Jess máma, a otevřela dveře. ,,vy jste Nickovi rozbyl boční sklo auta?!" zarvala na Owena.
Owen: tak at si de semnou promluvit nebo nebude mít žádný auto.
Jess máma: mám zavolat policii?
Owen: to bych být vama nezkousel, a vzal do ruky zbran
Nick: ne dobry ja to zvladnu bezte dovnitrŘekl jsem Jesiki máme vypadala dost videsene. A nechtela odejit. Tak jsem ji odvedl dovnitr zavrel dveře otočil se na Owena, a najednou .....
Doufám že se vám další část líbila
Hlas + Comm potěší
Anetkalol ❤
ČTEŠ
12 days to end...
RomanceJessica je mlada holka žije se starší sestrou Sam a matkou. Ale co když ji někdo unese? ... Co se bude dit se zivotem teto mladé dívky ? Co kdyz se zamiluje ? Co když někdo umře? Kniha plná lásky, smutku, napětí, vzrušení a smíchu. 💗💗