😻.4.😻

126 8 4
                                    

Pohled Jess

A... Najednou tam vešel Nick. Jak uviděl co se děje hned utíkal k postely, a dal bombu Owenovy. ,,Jess převleč se, a uklidni se zachvikku jsen zpátky" řekl Nick a odvedl Owena za Donovenem. Šla jsem ke skříni a vzala si na sebe černé ryfle z roztrženýma kolenama, maskáčový delší tričko, obula jsem si zase tamty boty. Pak sem si sedla ke stolu, a čekala na Nicka.

,,Jessico!! Pojd rychle!! Owen s Donovenem jsou v druhé části domu pojď zamnou" podal mi ruku a podíval se mi do očí. . . och ty jeho nádherné oči. Chytla sem ho za ruku, a vedl me ke dverim ven. Když jsem vyšli rozhledla jsem se, ale vůbec jsem nevěděla kde jsme.

,,Prosím Slečno" otevřel mi dveře od auta. (Fakt luxus) ,,Díky" nastoupila jsem zavřel za mnou a taky nastoupil. ,,Nicku opovaž se odjed!! Nicku!! Stůj!!" křičel na Nicka Donoven, ale Nick ho ignoroval a vyjel.

,,Kolik ti je Nicku?" nedalo mi to a musela jsem se zeptat. ,,18" odpověděl. ,,Mě 16" řekla jsem.
Nick: já vím Jess.
Jess: jakto?
Nick: Donoven o tobe zjišťoval vše, a řekl mi pár informací.
Jess: aha tak to je dobry *řekla jsem ironicky*

Jely jsme asi stejně dlouho jako když jsme jely na to hnusne místo.
A celou cestu jsme si spolu povídaly... Přijde mi že ho mám ráda. Ale jak bych mohla... vždyť mě unesl i on.. Říkala jsem si v duchu

,,Taaaak. Jdi si pro věci co potřebuješ, máš na to 10 minut. Nikdo není doma.
,,Omg ty si mě dovezl domů?" zeptala jsem se ,,Jen si vem věci jedeme pryč tady by si tě Owen našel" řekl ,,Okay sem tu hned" odpověděla jsem a utíkala domů. Doma jsem si zbalila oblečení, hygienické potřeby, atd... Měla jsem to za 8min a tak sem chtela nechat vzkaz, ale když jsem si sedla k papiru.

,,Nedelej to!! Owen je tu hned a našel by ti on. Pojd jedeme už není čas" řekl a chytil mě za ruku sedli jsme do auta a jely jsme. Celou cestu jsme si povidaly, a smaly se. Fakt sme ho začala mít ráda. Nwm jak je to možné.

Po cestě která trvala asi 2 hodiny jsme dorazily do malé vesnice. Zastavily jsme u menšího domečku, a Nick řekl ,,Budeme tu muset pár dní být Jess"
Řekl a já odpověděla ,,okay když musíme"

Vzal mě za ruku a řekl ,,Neboj Jess nedovolím aby ti kdokoliv ublížil" nic sem na to neřekla, a už mě tahl dovnitř. Byl tak hodný.

Nick: zachvilku přijede kamos co tu s námi bude.
Jess: aha a proč?
Nick: aby te hlidal když tu nebudu.
Jess: okaaaay
Nick: jdi nahoru mas tam pokoj ja budu mit pokoj hned vedle tebe a Josh bude byvat semnou.
Jess: okay tak zatim ahoj.... Nicku..
Nick: ahoj....

Po asi 10 min. ,,Nicku?'' ,,Ano princezno?" jak do řekl to princezno strašně se mi rozbusilo srdce. ,,Jess? Copak?" ,,Ja ja už nwm co sem chtěla" řekla jsem. ,,Aha tak kdyby něco řekni, a už pojď právě dojel Josh musím ti ho představit.

,,Čus kámo" řekl Nick ,,Toto je Jessica"
,,Čaute dovezl jsem alkohol dáte si?" nabídl Josh ,,Hele asi ne kámo" ,,Jaj no tak aspoň neubude" neměla jsem chuť tam být nepřišel mi zrivna moc příjemný. Tak jsem šla nahoru, a hledala jsem nabyječku. Zatím co Josh pil,a Nick ho hlídal.

,,Hele Nicku? Máš tu nabyječku?" zeptala jsem se protože jsem ji nemohla najít. ,,Jasný hned ti ji dám"
A šel ke své tašce,a vyndal nabíječku.
,,Ale nikomu nevolej prosím"
,,Ehm.. Dobře" odpověděla jsem a Nick mi dal pusu na tvář. Zase se mi rozbuselo srdce. Bylo to tak krásný .. Aww💋

A pak si šel Nick zase sednout za Joshem. A všiml si že Josh už vypil úplně vše co přinesl byl úplně na sračky. A Nick mu řekl ať si de lehnout, ale on nechtěl. A tak se tam začaly hádat. Snažila jsem se to nevnímat.

,,Buuuuuuum!!" jak jsem uslyšela tu ránu rychke sem běžela dolů.Uviděla jsem krev a.....

Doufám že se vám tahle část líbila.
Like a comm potěší 😻
Anetkalol💗💗

12 days to end... Kde žijí příběhy. Začni objevovat