Amintiri scrise pe foaie III .

463 36 7
                                    

Draga , Niall , mama s-a comportat din nou la fel ca de obicei . S-a napustit asupra mea si m-a batut . Am strans din dinti si m-am abtinut cu greu sa nu plang , dar nu am reusit . Uneori imi doresc sa fiu ca tine . Alaturi de alte persoane care ma iubesc , sa zambesc fara sa imi pese de nimic .

   Am privit rasaritul azi . Mi-am intins o patura pe iarba moale si proaspata si am inceput sa scriu asteptand momentul potrivit . Am facut si poza . Uite . Dar am fost singura din pacate . Uneori imi doresc ca tatal meu sa fi fost langa mine . Cu el obisnuiam sa ma uit la rasarit , sa radem , sa facem poze si apoi ne intorceam destul de tarziu acasa , incercand sa trecem neobservati de mama si apoi ne inchideam in camera intrebandu-ne daca ne-a vazut sau nu . Acum plang . Plang scriind aceste randuri , plang gandindu-ma la familia care am fost candva .

   Mereu am avut un zambet pe fata care ma definea , mereu intram fericita intr-o incapere si salutam pe toata lumea , chiar daca nu ii cunosteam pe toti . Cand seara ma culcam trista , urmatoarea zi ma trezeam ca si cand nimic nu s-a fi intamplat . De la un timp am decis sa ma izolez de toti si sa fiu doar eu , scrisorile si .. tu , Horan .

                                                                                                                        Clara . 

Amintiri scrise pe foaie | terminata |Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum