Amintiri scrise pe foaie XXIV .

212 24 9
                                    

Azi nu am mancat nimic . Sora mea a incercat sa imi faca ceva de mancare si a lasat-o la usa , dar nu am iesit din camera . Dorm din ce in ce mai mult , ceea ce inseamna ca sfarsitul meu se apropie . Ziua in care voi muri imi bate la usa si nu pot impiedica asta sa se intample . Am cancer in faza terminala , asa ca nimeni nu imi mai da vreo sansa.

   Am revazut toate jurnalele video cu tine si trupa , toate pozele cu tine din anii anteriori , dar si pozele de la concertele pe care le-ai avut recent . Astazi ai o zi libera si m-as bucura foarte mult daca mi-ai citi macar scrisoarea asta . Nu am crezut niciodata ca Dumnezeu mi te va scoate in cale . Ca El a vrut sa aflu de tine , de trupa , de tot . Ma pot considera o persoana norocasa , daca vorbim despre ziua in care am aflat de tine . Auzeam multa lume cum vorbea despre voi , despre muzica voastra si cum spuneau ca cinci baieti le-au furat inimile numai cu un zambet . A fost greu de crezut la inceput .

   Intr-o zi , cand m-am intors acasa de la liceu am deschis laptop-ul si m-am documentat . V-am invatat numele , varsta , apoi am aflat mai multe despre voi . Despre famiile voastre , lucrurile preferate si multe altele care pot spune ca m-au facut sa va iubesc mai mult decat orice pe lumea asta . Muzica voastra transmite multe sentimente si nu e de mirare de ce multe fete din lume va iubesc . Dar eu sunt doar o fana . O fana care asteapta cu nerabdare sa va vada . Asta inainte sa mor . Eu pe tine te vreau . Vreau sa fii langa mine si sa ma tii de mana pana voi inchide ochii .

                                                                                                             Clara . 

Amintiri scrise pe foaie | terminata |Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum