Amintiri scrise pe foaie VII .

387 36 4
                                    

Astazi m-am plimbat prin vecinatate , privind casele imense care ma inconjurau , dar si uriasele blocuri din centrul orasului . Am facut o gramada de poze . Uite , aici sunt langa Ochiul Londrei , iar aici la un magazin cu haine de prin apropiere . Dar cu siguranta stii deja locurile astea . Sunt sigura ca le-ai vizitat de foarte multe ori , incat cred ca te-ai si plictisit de ele .

   Azi dimineata la prima ora , mama m-a sunat . Nu am mai primit un apel de la ea de cand ne-a parasit , mai exact de acum 5 ani si totusi am decis sa ii raspund . Ii puteam simti durerea din suflet si ii puteam vedea lacrimile care se scurgeau pe fata ei . Am intrebat-o daca este bine in momentul in care am realizat ca vocea ei era total schimbata si foarte groasa . Mi-a spus ca este o raceala banala si ca nu am de ce sa imi fac griji . Am vorbit foarte mult la telefon si mi-a promis ca va suna mai tarziu . Dar asa a promis si ca se va intoarce acasa si nu a facut-o . Sora mea deja si-a gasit un job . Acum sper ca in cateva luni sa stranga destui bani ca sa putem cumpara apartamentul in care stam acum .

   Mai sunt cateva zile pana la turneu si inca sper ca te voi vedea prin magazine sau pe strada si imi vei zambi , apoi vom vorbi despre chestii banale si vom rade exact ca doi prieteni buni care se cunosc de cand erau mici . Exact asa !

                                                                                                                      Clara . 

Amintiri scrise pe foaie | terminata |Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum