Amintiri scrise pe foaie XXIX .

157 22 6
                                    

Draga , Clara , nu stiu daca te asteptai sau nu sa iti raspund . Sincer nici eu nu ma asteptam . Dar uite ca am facut-o . Ti-am citit toate scrisorile inca de la inceput . Mereu am facut-o . In fiecare zi fanii imi scriu , uneori nu am timp sa le citesc pe toate , dar fac tot posibilul sa prind o ocazie pentru a o face . Am observat cum pe zi ce trece starea ta se inrautatea . Parca eram langa tine si traiam tot ceea ce traiesti si tu acum . Plangeam , radeam , zambeam odata cu tine . Regret ca totul trebuie sa se incheie aici . 

Regret ca nu ti-am raspuns mai devreme si ca nu ti-am fost alaturi . Regret tot . Am facut multe greseli si imi doresc sa dau timpul inapoi . Daca as putea as face-o . Pentru tine . Multi imi ajung in suflet , dar nu toti pot ramane acolo . Imi iubesc fanii , ii ador si stiu ca imi sunt mereu alaturi de mine , dar tu esti diferita . Pur si simplu mi-ai trimis acele scrisori gandindu-te ca poate nu ai nicio sansa sa primesti un raspuns inapoi . Cu toate astea nu ai renuntat . Majoritatea scrisorilor sau pachetelor pe care le primeam contineau cuvinte jignitoare sau amenintari . Unii imi spuneau ca daca nu le raspund vor pune capat acestei vieti . Tin minte perioada in care ai incetat sa imi mai scrii . Trecusera cateva zile , ieseam in fiecare zi la posta si o intrebam pe doamna de acolo daca are ceva pentru mine . Dadea din cap in semn de refuz si apoi fata ei devenea neutra . Plecam gandindu-ma ca te-ai oprit . Ca ai uitat de mine si ca ti-ai pierdut speranta . Dar apoi ..

    Apoi am primit un telefon in care am fost rugat sa ma prezint la posta pentru a ridica un colet . Acolo era o scrisoare de-a ta . Am desfacut-o incet si cu teama in acelasi timp . M-am simtit ciudat pentru ca nu stiam ce contine . Poate ca vroiai sa imi spui ca nu mai are rost sa vorbesti cu mine sau poate ca nu mai aveai aceleasi sentimente ca la inceput . Am avut o copilarie frumoasa , am intalnit persoane minunate care mi-au fost alaturi . Am suferit foarte mult cand o prietena foarte apropiata de familie a murit din cauza aceleiasi boli . Am intrat in depresie si nu am crezut ca imi voi reveni prea curand . Am avut nevoie de consiliere speciala si mi-am gasit linistea in muzica . Ea ma facea sa intru intr-o lume cu totul diferita . Sa fiu eu .Vreau sa ramai puternica pentru mine . Pana maine . Voi lua cat de repede pot un avion chiar daca voi intarzia la concertul de maine seara . Voi fi acolo langa tine pana in ultima clipa a vietii tale . Fii puternica si tine ochii deschisi . Vreau sa ii privesti pe ai mei si sa vezi ce simt cu adevarat pentru tine . Te iubesc , Clara .

                                                                                  Cu dragoste , Niall . 

Amintiri scrise pe foaie | terminata |Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum