Amintiri scrise pe foaie IX .

351 34 4
                                    

A doua zi de cand am ajuns aici si pot spune ca m-am obisnuit cu locul si cu situatia . O sa ma crezi nebuna , dar am stat inchisa in casa si ti-am scris tie . Sora mea inca nu s-a intors de la noul job , dar o va face peste cateva ore , apoi vom pleca intr-o scurta plimbare , sa vedem ce ne asteapta in acest oras . Au mai ramas doar doua zile , Niall , pana la inceperea noului turneu . Sunt sigura ca acum iti faci bagajele si nu ai timp de romanele mele siropoase si plictisitoare .

   Oricum , te voi sustine in noul turneu si sper sa intalnesti persoane minunate , fane care vor reusi sa stea alaturi de tine pentru cateva secunde si sa iti simta parfumul sau sa te imbratiseze si sa faca poze cu tine . Vor urma cateva luni pline de stres si oboseala sau de suparare si teama . Daca te simti singur , desi nu cred ca se va intampla , aminteste-ti ca eu continui sa iti trimit scrisori , asteptand un raspuns de la tine . Oricum , fara sa mai lungesc vorba vreau sa iti spun cat de important esti si vei ramane pentru mine , indiferent de situatie . Mi-ar placea sa imi raspunzi in fiecare zi la scrisori si sa imi povestesti fiecare amanunt si fiecare lucru care ti s-a intamplat in turneu .

   Cine stie , poate voi reusi sa ajung la un concert de-al tau si sa te intalnesc pentru prima data si poate vom vorbi chestii stupide , iar la sfarsit vom rade , amintindu-ne de situatii stanjenitoare din viata noastra . Asa sper . Iti doresc succes si nu uita : Tu esti singurul care vei avea mereu un loc special in inima mea , Horan .

                                                                                                                      Clara . 

Amintiri scrise pe foaie | terminata |Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum