Draga , Niall . Astazi am decis sa imi iau inima in dinti si sa iti spun adevarul . Nu stiu cum vei reactiona , nu stiu daca iti va pasa sau nu . Nu stiu cat mai am de trait , deci vreau sa fiu sincera cu tine . In urma cu cateva saptamani , am lesinat in bucatarie . A inceput sa imi cada parul din ce in ce mai mult , cand ma pieptanam , sau cand imi prindeam parul ramaneam cu firele de par in mana . Sora mea si-a facut griji , asa ca m-a dus la spital . Dupa ce am facut o serie de analize , doctorul mi-a dat o veste la care nu m-am asteptat vreodata . Am CANCER pulmonar . Se pare ca boala s-a instalat de mai mult timp , dar semnele inca nu aparusera .
Pana acum ceva timp . Am primit vestea cu greu si inca sunt in stare de soc , dar nu pot schimba destinul . O sa iti trimit in continuare scrisori , pana in ultima zi din viata mea si sper sa imi raspunzi macar la una . Sa imi spui ca ma iubesti si ca nu sunt doar un simplu fan . Sa imi spui ca mereu mi-ai citit scrisorile , dar nu ai avut curaj sa imi raspunzi . Sa imi spui ca iti pasa de mine si ca vrei sa ma privesti in ochi . Sa-mi spui ca sunt doar a ta si numai a ta .
Nu vreau sa se incheie totul aici . Nu acum . Am renuntat la facultate . Vroiam sa imi fac un viitor , sa am o familie si sa le povestesc despre tine . Dar nu voi avea ocazia . Fiecare zi se scurge . Alte persoane in situatia mea si-ar petrece ultimele zile din viata facand lucruri extreme , sau vizitand locuri in care nu au fost niciodata . Dar eu .. eu stau intr-un fotoliu moale si iti scriu scrisori si stiu ca nu imi vei raspunde . Te iubesc , Horan .
Clara .
CITEȘTI
Amintiri scrise pe foaie | terminata |
FanfictionA special girl and stronger . Her letters and memories are always in her heart . But when the illness comes she has to say goodbye . For him , for world , and for family she will be an angel . Forever .