Amintiri scrise pe foaie XII .

311 30 6
                                    

Am avut un weekend incarcat si desi am stat in majoritatea timpului inchisa in camera , incetul cu incetul am reusit sa comunic din nou cu cei din jurul meu . Am avut probleme care si acum ma urmaresc , am plans , am zambit si am invatat sa trec peste . Mai sunt doar trei zile si ne vom putea intalni . Ma pregatesc pentru asta si recunosc ca am emotii . Mereu am avut .

   Acum , poate iti faci bagajul si te pregatesti sa urci in avion sau poate ca esti acasa si imi citesti scrisoarea . Asa sper . O ducem bine aici , mult mai bine decat ne asteptam . Ai mai simtit vreodata un sentiment de tristete care te inconjoara si de care nu mai poti sa scapi ? Sau poate un sentiment cum ca ai ramas doar tu pe lumea asta , toti prietenii tai au plecat , s-au indepartat de tine si nu mai ai pe nimeni . L-am simtit eu .

    Niall , cuvintele mele sunt asternute aici si asteapta sa le raspunzi . Asa cum reusesti sa le raspunzi unora dintre fanii tai , asa sper ca imi vei raspunde si mie . Nu stiu daca ma crezi sau nu , dar ceva ma tulbura . Simt asta . Probabil este din cauza emotiilor sau poate astept cu nerabdare concertul .

    Aici voi incheia . O alta scrisoare pe ziua de azi , o alta intrebare care apare in mintea mea . Vreau sa ai grija de tine , asa cum si tu ai grija de persoanele care te iubesc si iti sunt alaturi mereu . Eu nu am avut mereu parte de asa ceva , dar ma bucur ca tu esti singurul care ma face puternica .

                                                                                                               Clara .  

Amintiri scrise pe foaie | terminata |Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum