Amintiri scrise pe foaie XIII .

340 29 6
                                    

S-a mai dus o zi . Au trecut amintirile , familia si prietenii . Nu stiu cat de nerabdator esti sa ma vezi , dar eu sunt sigur foarte entuziasmata si emotionata . Astazi am scos o foaie de hartie mare din dulap si am scris un mesaj pe ea , ca sa o pot ridica deasupra capului la concert si sa o citesti .

   Ma pot considera o fata norocoasa . Voi avea ocazia sa te vad dupa concert , ceea ce nu toata lumea va putea . Ti-am pregatit ceva care cu siguranta te va bucura , dar momentan pastrez tacerea . Un mic cadou , o mica atentie din partea mea iti v-a fi trimisa in ziua concertului direct la tine acasa , pe langa alte cadouri pe care le primesti de la fani . Sper doar ca dupa acea zi sa imi citesti in continuare scrisorile si sa zambesti , stiind ca am fost acolo in multime si am cantat alaturi de tine si te-am sustinut .

   Nu toti pot face asta . Nu toti iti pot fi alaturi mereu si nu toti vor fi langa tine intotdeauna . Dar eu da . Am fost dezamagita mereu , am fost trista , fericita , melancolica , depresiva si uneori cu zambetul pe buze si glumeata . Am invatat sa ma ridic si niciodata sa NU RENUNT LA CEVA CE VREAU SA FAC .  Multa lume mi-a spus asta si mereu am cedat , dar uneori am trecut peste . Asta sunt sigura ca faci si tu in momente dificile .

    Aici voi incheia un alt capitol din viata mea , o alta zi . Iti voi scrie si maine si in fiecare zi , pentru ca stiu ca imi primesti toate amintirile mele prin posta si ca le vezi , chiar daca nu le citesti , Horan .

                                                                                                                              Clara . 

Amintiri scrise pe foaie | terminata |Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum