Amintiri scrise pe foaie XXIII .

218 23 10
                                    

Pasajul ingrosat de mai jos apartine operei lui Ion Pillat " Implinire " . 

Cum te simti cand cineva iti spune ca nu mai ai mult de trait ? Cand cineva iti spune ca tratamentele nu te mai ajuta cu nimic , iar pastilele pe care le ai sunt deja nefolositoare . Cand observi pe zi ce trece , privindu-te in oglinda ca arati din ce in ce mai obosita , cum parul incepe sa iti cada din ce in ce mai mult si repede pana cand nu mai ai nimic . Cand doctorul iti spune ca mai mult de cinci zile nu vei mai trai . Ei bine , Niall , iti spun eu cum ma simt . Oribil .

    In aceste zile pe care le mai am nu vreau sa pierd niciun minut si vreau sa iti scriu in fiecare zi pana voi ajunge pe patul de moarte . Vreau sa mor cu tine in gand .

Acum sunt valul nesfarsit ce tuna ,

Purtand pe spate ceruri schimbatoare ,

Sunt pasarea ce tipa prin furtuna

Cu aripi arcuite peste mare .

Inca te astept , poate te voi mai vedea pentru ultima data , sa iti simt din nou parfumul sau sa iti ating mainile si sa te imbratisez . Ar fi ultima mea dorinta . Stiu ca doare , stiu ca nu imi citesti scrisorile si mai stiu ca poate nici nu le primesti . Sau poate le arunci pur si simplu si iti propui sa arunci o privire peste ele mai tarziu , dar nu o faci . Astazi mi s-a facut din nou rau , am lesinat de doua ori , iar sora mea nu stie . Nu vreau sa isi faca griji . Nu mai poate face nimic , nici ea , nimeni . Acum astept doar ziua cand totul se va termina .

                                                                                                             Clara . 

Amintiri scrise pe foaie | terminata |Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum