Amintiri scrise pe foaie XXV .

194 23 9
                                    

Draga Niall , astazi am facut ultimele cumparaturi . Am iesit cu sora mea la un supermarket , apoi ne-am indreptat spre o cafenea unde am stat cateva ore si am ras . Este ciudat pentru ca desi sunt in starea asta si stiu ca sfarsitul se apropie , eu inca zambesc . Oamenii puternici asta fac . Ascund durerea pe care o poarta in suflet si zambesc , aratandu-le celorlalti ca nimic nu s-a intamplat .

   Pot spune ca ma simt mai bine , desi uneori mai am cateva ameteli si greturi . Aerul proaspat imi face bine . Am iesit pe strada si ma plimbam printre case . Priveam copiii din zona care se jucau , care radeau si cantau . Cantau melodiile voastre . Melodiile care le-ati scris pentru noi . Pentru ca ne iubiti si mereu o veti face . Auzeam multe cazuri in care directionerele care sufereau de cancer v-au intalnit chiar inainte sa moara . Nu ma astept la asa ceva si in cazul meu .

   Nici nu exist pentru voi . M-am resemnat in legatura cu asta . Chiar zilele astea un inger s-a dus in ceruri tot din cauza aceleiasi boli pe care o am si eu . Am plans . Era foarte frumoasa si nu merita asta . Avea doar cincisprezece ani . Un suflet nevinovat si totusi trist . Si ma gandeam ca asa voi fi si eu in curand . Sunt constienta de ce se va intampla mai departe . Stiu ca voi ajunge intr-un loc mai bun , printre ingeri . Acolo voi putea fi mereu cu voi . Va voi veghea de sus si voi fi langa voi la fiecare concert , la fiecare problema , la fiecare intalnire si la fiecare eveniment . Nu va voi parasi . Mai ales pe tine , Niall .

                                                                                                       Clara . 

Amintiri scrise pe foaie | terminata |Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum