Draga Niall , doctorul mi-a dat mai putin de 24 de ore . 24 de ore pana voi inchide ochii pentru totdeauna . Inca ma rog sa imi raspunzi la scrisori si sa stii ca am fost mereu acolo pentru tine cand ai avut sau nu nevoie de noi . De fanii tai . De persoanele care te iubesc . Va fi ultima mea scrisoare , pentru ca nu mai am multa forta . Respiratia mea se ingreuneaza , ochii mi se inchid si imi este foarte somn . Sora mea este jos in bucatarie , plangand . As cobori la ea sa o imbratisez , daca as putea . Daca m-as putea misca din pat , sa ma ridic si sa ii fiu alaturi . Nu e vina ei , pur si simplu s-a intamplat .
*********
M-am trezit . Probabil pentru ultima data . Nu stiu ce se va intampla peste cateva zile . Daca voi mai fi aici sau nu . Tot ce pot sa fac este sa sper . Nu pot invinge inevitabilul . Nu il pot ocoli . Va veni pana la urma . Astazi , toti colegii mei de care m-am despartit acum un an cand am terminat scoala au venit la mine . Mi-au adus cadouri , au stat cu mine , mi-au fost alaturi . Vroiam sa le spun sa plece pentru ca ma durea si mai mult sa stiu ca ma vad intr-o situatie ca asta . Vroiam sa le dau cadourile inapoi pentru ca nu am nevoie de ele . Doar de tine , Niall . Si de sanatate . Pur si simplu nu imi vine sa cred ce se intampla . Nu voi putea rade , nu va voi mai putea vedea si cel mai important nu va voi mai fi alaturi . Niciodata !
Am bagat scrisoarea intr-un plic si apoi am lipit-o cu un timbru . M-am semnat intr-un colt al foii albe si mi-am rugat sora sa se duca la posta . Ca sa ajunga la tine . Ultimele mele cuvinte pentru tine tocmai ce au fost trimise . Sfarsitul e aproape . Te iubesc , Niall Horan .
CITEȘTI
Amintiri scrise pe foaie | terminata |
Fiksi PenggemarA special girl and stronger . Her letters and memories are always in her heart . But when the illness comes she has to say goodbye . For him , for world , and for family she will be an angel . Forever .