Amintiri scrise pe foaie XIV .

280 25 11
                                    

Maine , Niall , maine . Maine ne vom putea privi in ochi , maine ma vei putea vedea si iti vei da seama ca eu sunt acea fata cu scrisorile , eu sunt acea tipa care mereu isi arunca sentimentele pe o foaie de hartie , o baga intr-un plic si apoi o expediaza crezand ca va ajunge la tine si ca o vei citi . Sau cel putin asa cred .

   Stau in fata oglinzii si ma gandesc cu ce sa ma imbrac , cum sa imi fac parul . Conteaza foarte mult pentru mine . Vreau ca totul sa fie perfect . Nu mai e mult pana maine , nu mai e mult pana te voi intalni . Acum stiu cum se simt majoritatea fanelor cand urmeaza sa te intalneasca . Simt un val de energie si tremur toata , ceea ce sper ca e normal .

   Nu stiu ce sa cred . Fericirea va dura doar cateva secunde , te voi imbratisa , voi face poze cu tine si apoi ma voi intoarce acasa , voi uita totul si o voi lua de la inceput . Mereu am incercat sa imi indeplinesc un vis . Acela de a merge la liceul militar . Am avut probleme de sanatate , ceea ce nu mi-a permis sa ma inscriu si erau si problemele cu scoala . Vestea a venit foarte greu pentru mine si a plecat la fel . Inca incerc sa ma resemnez , sa ma ridic si sa incerc altceva . Incerc sa uit ce a fost candva si sa o iau de la zero .

   Ne vom vedea maine printre miile de fane care iti vor striga numele si te vor intalni . Sper sa fiu printre ele . Noapte buna , Niall .

                                                                                                            Clara . 

Amintiri scrise pe foaie | terminata |Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum