Jag älskar DIG

374 13 2
                                    

Fridas PSV----- SOMMARLOV

Hanna är en stor Directioner och jag har lovat henne att följa med på konserterna som är snart här i Stockholm... Konserterna är i tre dagar, hur ska jag stå ut? Hanna hoppas på att få träffa killarna lite privat sådär och jag har såklart lovat att jag ska följa med henne vart hon än går. Imorgon skulle killarna komma och Hanna har bestämt att vi ska åka till flygplatsen och träffa dom lite...

Morgondagen var här och klockan var sex på morgonen. Vi vaknar, klär på oss. Jag tog på mig ett par höga rosa shorts (det var ju en varm sommardag) och en magtröja till det. Vi var klara och vi åkte mot Arlanda...

"Vad skoj det här ska bli" sa Hanna hysteriskt.

"Verkligen" sa jag och försökte få fram ett leende men det gick inte så bra!

"Tack för att du följer med, det betyder mycket!" Sa hon och gav mig en kram.

"Allt för dej" sa jag och kramade tillbaka.

Vi kom fram till Arlanda, ingen hade kommit (alltså fans) och Hanna stannade för att titta om dom kom medans jag gick och köpte lite mackor. Jag kom tillbaka och jag kollade Twitter, Niall hade skrivit "Hello Sweden".

"Det är några fans som har skrivit att killarna ska komma på en annan flygplats, men det är ju en bluff!" Sa Hanna och tittade ner i sin telefon.

"Okej" sa jag.

10 minuter senare...

Hanna hade somnat och jag hade tagit några tuggor av mackorna. Jag hörde killarnas skratt och väckte Ella direkt!!

"Hanna, vakna! Dom är här." Sa jag medans jag skakade på henne. Hon vaknade direkt.

"Va, är dom här?" Skrek hon.

Ingen mer hade kommit vilket jag tyckte var konstigt, dom kanske inte hade så mycket fans...

"Hello!" Kom dom fram och sa...

"Hey!" Sa Hanna tillbaka.

"Whats your name?" Frågade Zayn mig.

"Frida" sa jag.

"And yours?" Frågade Louis Hanna.

"Hanna" sa hon.

"I hope we will see you guys again..!" Sa Liam till oss.

"Yes!" Sa Hanna.

"Well we have to go now so see you!" Sa Niall.

"Bye!" Skrek Ella.

Harry hade stannat kvar och Hanna hade gått på toa.

"You are cute..." Sa Harry till mig.

"Thanks" sa jag.

"I want you, and i will get you." Sa han och sprang efter dom andra. Okej det där var weird....

Så första kapitlet var kort, men vad tycker ni? Självklart så kommer The Fooo in i bilden! Kommentera och rösta gärna!

Kram- Maja <3

Jag älskar DIGWhere stories live. Discover now