------------ FRIDAS PSV -----------------
Jag vaknade och Ogge låg och sov, han höll om mig. När jag tänkte vad jag och Ogge gjorde igår så fick jag ett leende på läpparna. Idag skulle vi till Turkiet, planet går kl 12. Jag tittade på klockan och den var 09.
"Älskling, vi kanske ska gå upp!" Sa jag och pussade Ogge lätt på näsan.
"Mm.!" Sa han med sin sexiga morgonröst. Fast han somnade igen.
"Som du vill!" Mumlade jag.
Jag tog på mig underkläder, jag gick ut till köket, hämtade ett stort glas med kallt vatten i. Jag gick in till sovrummet, och hällde vattnet över Ogge.
"Men vafan!!" Skrek han, och jag fick ett skrattanfall.
"Vi kanske borde gå upp!" Sa jag mellan skrattanfallen.
"Men ja, jag kommer! Du kommer få för det här!" Sa han och han hade ett leende på läpparna.
Jag tog med mig hans täcke, nu låg han där helt naken....
"Ge mig täcket!!" Sa han.
Jag sprang ut i köket, och nakna Ogge var efter mig. Han var mycket snabbare än mig. Han drog ner mig på golvet, nu hade jag nakna Ogge över mig. Han kittlade mig.
"Ogge, sluuuuta! Vi måste fixa oss." Sa jag mellan skrattattattacken.
"Jaja! Kan jag få täcket då?" Sa han och slutade att kittla mig, fast han låg fortfarande över mig, naken...
"Varför ska du ha det för? Du ser ju bra ut!" Sa jag.
"Haha, jo, jag vet! Men det är inte skönt att gå runt naken!" Sa han och pussade mig på näsan.
"Nej, jag vet! Här då!" Sa jag och gav han täcket.
"Tack!" Sa han och kysste mig, det gick över till ett hångel.
Dörren öppnades och in kommer ingen mindre än Felix, Oscar och Omar... och där låg jag och Ogge, halvnakna och hånglade.
"Vafan??" Sa Felix, och alla börja garva.
Jag och Ogge ställde oss upp fort, han tog täcket så att det skymde våra kroppar. Vi sprang in på mitt rum och alla höll på att dö av skratt där ute. Nu hörde man även att Hanna hade vaknat.
"Vad är det som är så roligt?" Hörde man hon säga.
"Haha, omg! Oggieboy o Frida låg och hånglade, typ nakna på golvet!" Sa Felix.
Nu hade hon även fått ett skrattanfall.
"Jaha, det där var lite pinsamt!" Sa jag och kände hur jag rodnade.
"Haha, ja!" Sa Ogge.
_______________________
Kort kapitel, men det kommer snart ett till!
Min bästa vän Ella ville ha ett kapitel så här fick hon ett, men det kommer som sagt ett till snart!
Love ya! / Maja <3
YOU ARE READING
Jag älskar DIG
FanfictionTHE FOOO FAN FICTION. Frida Eriksson är en vanlig Stockholms tjej och en Foooer, hon har brunt medellångt hår och blåa ögon. Livet förändras när hon träffar Harry Styles och han får känslor för Frida, men Frida har inte känslo...