-----HANNAS PSV-------
Ogge och Frida kom tillbaka, hand i hand! Jag är glad att dom vart sams, för dom är så fina tillsammans. Klockan var rätt så mycket så jag och Omar gick in till oss. Han la sina händer runt min midja. Han började kyssa min nacke, bakifrån... Jag vände mig om så det blev face 2 face. Jag ställde mig på tå, jag kysste honom och han besvarade den. Kyssen blev mer intensivare och han ville ha tillträde att komma in med tungan i min mun. Jag öppnade inte munnen. Han började smeka mig på min kropp och jag gjorde ett stön. Då passade han på att komma in med tungan i min mun. Våra tungor hade en brottningsmatch! ;) han lyfte upp mig och jag klängde fast mina ben runt hans midja. Han la mig på sängen, och han la sig över mig. Han drog av mina kläder, och jag drog av hans. Han kom in i mig.
------- FRIDAS PSV ---------
Jag och killarna gick ut i korridoren, vi skulle in till Omar och Hanna. Vi var vid deras dörr.
"Vänta!! Lyssna!!" Sa jag och dom stannade upp. Vi hörde stön ifrån rummet. Killarna brast ut i skratt.
"Tysta!!" Sa jag.
"Vi kanske borde lämna dom ifred!" Sa Ogge med ett skratt och vi gick tillbaka till Felix och Oscars rum.
----------- HANNAS PSV -----------
Vi hörde skratt utanför och förstod att dom andra stod utanför och lyssnade. Vi avslutade det vi gjorde.
''Du hade kondom va??'' Frågade jag.
''Nej?!'' svarade han.
''Vafan Omar??!'' Du fattar väl att jag kan vara gravid nu??!!!'' Sa jag.
''Fan'' sa Omar. Jag tog på mina kläder och gick ut. Jag sprang till hissen och gick in. Jag tryckte på E och åkte neråt. Men när jag kommer mellan våning 4-5 stannar plötsligt hissen! Jag får panik och vet inte vad jag ska göra. Tårarna rann ner för mina kinder. Jag börjar ropa efter hjälp, men jag förstod nog att ingen hörde. Jag satte mig mot en vägg och somnade. Jag vaknade genast med ett ryck, det var någon som drog upp dörren och det vart ett litet hål, fast stort nog för att jag ska komma igenom. Jag var ju ganska så liten.
"Kan ni snälla hjälpa mig??" Sa jag med gråten i rösten.
"Ja, ta det lugnt bara så ska vi ta ut dig!" Svarade brandmannen. Frida och killarna stod utanför hissen. Brandmannen hjälpte mig upp och jag sprang mot Omars håll. Han omfamnade mig.
"Älskling, det är bra nu! Jag är här ok?" Sa Omar.
"Mm!" Mumlade jag mot hans bröst och vi gick tillbaka till vårt rum och vi somnade.
------FRIDAS PSV---------
NÄSTA DAG.
Jag vaknade med ett ryck, jag fick en kramp i magen, som gjorde sjukt ont. Ogge låg och sov bredvid mig, han sov djupt... Jag vågade inte väcka han, utan jag sprang bara till badrummet. Jag spydde, och spydde. Vad har hänt med mig? Vänta, senaste gången jag och Ogge hade sex, vi hade kondom... det här kan inte stämma... Jag gick tillbaka till sovrummet där Ogge låg och tittade på sin telefon.
"God morgon babe!" Sa han och jag la mig bredvid honom.
"Mår du bra?" Frågade han och pussade mig i pannan.
"Sådär! Jag har en fråga." Sa jag.
"Vadå?" Frågade han.
"Sista gången du och jag hade... ja du vet... sex. Du hade kondom va?" Frågade jag.
"Ja, jag hade kondom! Vadå då?" Sa han.
"Nej, det var bara det att jag vaknade med magkramper imorse, och ja, sen så spydde jag." Sa jag.
"Aha, men du kan ju ha ätit något dåligt?!" Sa han.
"Mm!" Svarade jag.
______________
Här får ni ett kort kapitel!
Rösta & kommentera gärna ❤️
Ha det bra, kram Maja!
YOU ARE READING
Jag älskar DIG
FanfictionTHE FOOO FAN FICTION. Frida Eriksson är en vanlig Stockholms tjej och en Foooer, hon har brunt medellångt hår och blåa ögon. Livet förändras när hon träffar Harry Styles och han får känslor för Frida, men Frida har inte känslo...