Kapitel 14

280 8 1
                                    

Fortsättning nudå! :)

------------ Fridas PSV --------------

Ett år senare...

Jag och Ogge är fortfarande tillsmmans, vi har ett förhållande helt utan bråk och det är grymt skönt... Omar och Hanna är också fortfarande tillsammans, men Oscar och Felix är singlar. Det är sommarlov igen och vi har det grymt bra men det kommer att bli bättre. Vi ska till Turkiet, allihopa! Jag och Ogge firar ett år tillsammans i Turkiet. Han är världens bästa kille!

Just nu ligger jag och Ogge och myser.

"Jag älskar dig" mumlar han i mitt hår.

"Och jag älskar dig!" Sa jag och la mig på honom. Han kysste mig och jag besvarade den. Han tog mig på rumpan och vi skrattade.

"Hörru!!" Sa jag.

"Vi kanske borde packa!?" Frågade jag.

"Mm, åker du hem till dig eller?" Frågade han.

"Mm!" Sa jag och pussade han och han gjorde en ledsen min.

"Kan du inte stanna lite till?" Frågade han.

"Okej då." Sa jag och lutade mig mot hans bröst.

30 minuter senare.

"Nu måste jag hem!" Sa jag och ställde mig upp.

"Okej då" svarade Ogge.

Jag gick ut i hallen och tog på mig mina låga rosa converse.

"Kan inte jag komma hem till dig efter jag har packat klart?" frågade han.

"Visst!" Sa jag.

Han kramade om mig och kysste mig, sen så gick jag mot busshållplatsen.

Bussen kom och jag satte mig längst bak, satte i mina hörlurar och lyssnade på "OGGES FAVORITER <3" . Jag gick av bussen och gick hem. Jag tog av mig mina skor och gick mot mitt rum. Jag packade nästan hela min garderob, fast vi skulle ju bara vara borta i en vecka. Det plingade på dörren, jag öppnade och jag fick direkt en kram av Oggis.

"Hej babe!" Sa han.

"Hej älskling!" Sa jag tillbaka och pussade han snabbt på munnen.

"Är Hanna hemma?" Frågade han.

"Nej, hon är typ och handlar!" Svarade jag.

"Bra!" Sa han.

Han tog av sig skorna och jag gick in i köket.

"Vill du ha något?" ropade jag.

"Vi kan väll baka?" Frågade han.

"Visst!" Svarade jag.

"Kladdkaka?" Ropade han.

"Det blir bra!" Ropade jag tillbaka.

Han kom in i köket, han la sina händer runt min midja. Jag tog en näve mjöl och tryckte upp det i hans face.

"Men, vafan!" Sa han medans han skrattade.

Jag fick en skrattattack så jag la mig på golvet, men det var en dålig ide....

Han tog 2 nävar med mjöl och hällde det på mig.

"Men hörru..." Sa jag.

Han skrattade bara, han la sig på golvet bredvid mig. Jag la mig närmare, och jag började kittla han.

"Hahah, neeej, sluta" Sa han medans han skrattade.

"Haha, nej!" Sa jag.

Jag slutade, jag la mig över honom, lutade mig fram och kysste han.

"Usch, det smakar bara mjöl!" Sa jag och skrattade.

"Kom, vi går och tvättar oss!" Sa han och drog upp mig.

Vi tvättade av oss.

"Vi skiter i bakningen. Vi kan ligga och mysa istället!" Sa han och jag nickade.

Jag gick till köket och plockade bort och städade upp mjölet.

Jag satte mig på köksön. Ogge kom och höll om mig, jag klamrade fast mina ben runt hans midja. Han kysste mig och jag besvarade den, det gick över till ett hångel. Han bärde upp mig, han la mig i soffan och han la sig över mig. Vi hånglade ett tag men vi fick abryta för Hanna stod i dörröppningen.

"Ehh, hej!" Sa jag.

"Tja, jag har vart och shoppat. Jag har en present till dig!" Sa hon och gav mig en påse.

Jag öppnade och där i låg världens finaste klänning! Den täckte rumpan, den var tajt och den var rosa!

"Åhh, Hanna! Jag älskar den!!! Tack!" Sa jag och gav henne en lååång kram.

"Det är lungt!" Sa hon och avslutade kramen.

"Jag ska gå igen!" Sa hon.

"Vaart?" Frågade jag.

"Jag ska fika med en kompis! Vi syns senare!" Sa hon.

"Mm!" Svarade jag.

Klockan 18.

"Ska vi titta på film?" Frågade jag.

"Ja, en skräckis!" Sa han.

"Ogge, du vet att jag hatar det." Sa jag.

"Jag vet, men jag är ju här!" Sa han.

"Okej då..." Sa jag och vi startade en läskig film.

"Popcorn måste vi ha! Jag fixar det!" Sa jag och gick ut i köket.

Jag fixade popcorn och dricka. Jag gick tillbaks till vardagsrummet, men Ogge var inte där..

"OGGE!! KOM DÅ!!" Ropade jag men fick inget svar.

Jag gick ut till köket igen, och bakom dörröppningen stod Ogge och han skrämde mig, REJÄLT!!

"AAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!" Skrek jag och föll ner på golvet.

"FYFAN, JAG TROR ATT JAG PISSAR PÅ MIG!! SERIÖST JAG TRODDE JAG SKULLE DÖÖ!!" Skrek jag medans han hade världens skrattattack!

"Gör inte om det där tack!" Sa jag och han drog upp mig från golvet.

2 timmar senare...

Vi hade totalt glömt bort filmen. Vi låg i soffan och hånglade istället. Popcornen var orörda. Han hade händerna innanför min tröja och jag hade mina händer runt hans nacke.

Vi stängde av filmen och in på mitt rum. Jag tog av mina kläder förutom underkläder, och han gjorde samma sak. Jag la mig i dubbelsängen och han la sig bredvid. Han la sin händer runt min midja och drog mig närmare honom. Jag kände hans varma andedräkt i min nacke. Jag la mig så det blev face 2 face, och jag kysste honom och han besvarade den. Det gick över till hångel och han la sig på mig. Han slet av mig bh:n, samma sak hände med mina trosor. Han tog av sig sina kallingar, han kollade in i mina ögon och gav mig "ärduredo" blicken. Jag nickade och han körde in den.

___________________________

Nu har jag kommit igång igen, vad tyckte ni? Rösta & kommentera!

Älskar er/ Maja <3

Jag älskar DIGWhere stories live. Discover now