------------------- FRIDAS PSV -------------------------
Jag tog på mig ett par mönstrade leggings och en svart t-shirt. Jag satte upp håret i en tofs, jag sminkade mig lätt. Jag gick ut i köket och Ogge hängde efter mig.
"Vi är hungriga!" Sa Felix.
"Det är bara ta för sig!" Sa Hanna med en trött morgonröst.
''Här kommer snuskisarna!" Sa Felix med ett fniss.
"Haha!" Sa jag ironiskt.
Killarna började ta fram frukost.
"Idag åker vi äntligen till Turkland!'' Sa Oscar.
"Mm!'' Svarade alla.
Vi åt upp frukosten, och vi ställde in allt.
Vi tog det lite chill innan Ogges mobil började vibrera.
"Aa, det är Ogge? Aa okej! Vi kommer!" Sa han och la på.
"Det var Daff! Han är utanför!" Sa Ogge.
"Äntligen." Mumlade jag.
Vi tog våra väskor, gick ner och hoppade in i bilen.
30 minuter senare...
Nu var vi framme vid Arlanda. Vi lämnade in väskorna och gick mot gaten, flyget var visst tidigt!
Vi gick på planet, satte oss på våra platser. Jag satte mig mellan Ogge och Hanna.
"Hej då äckliga Sverige!" Sa jag och planet lyfte.
1 timme senare.
"Usch vad jag mår illa!" Sa jag med en äcklad min.
"Det kanske blir bättre om du sover lite!" Sa Ogge och pussade mig på pannan.
Jag gjorde som han sa, jag la huvudet på hans axel och somnade... Men jag vaknade av att Ogge skakade på mig.
"Frida vakna! Vi ska landa!" Sa han.
"Redan?" Frågade jag.
"Du har sovit hela resan." Sa han.
"Oj då!" Sa jag.
Planet landade och det var ett vackert klimat, varmt o soligt! Det gillade jag.
Vi gick ut ur planet hämtade våra väskor, sen så gick vi mot en taxi som skulle skjutsa oss till hotellet.
Taxin skjutsade oss, och vi var framme vid ett lyxhotell.
"Det kan väll inte vara här vi ska bo?" Frågade jag.
"Jo, det är det!'' Svarade Daff.
"Fan vad lyxigt!'' sa Felix.
Jag kollade mot poolen som var väldigt mysig, där låg det massor av snygga tjejer, hoppas bara att inte Ogge dras till dom. Strax nedanför poolen var stranden, kritvit strand med ljusblått vatten!
Vi gick in i lobbyn och den var mysig.
"Daff Kjellström!" Sa Daff till receptionen.
"The Fooo?'' frågade hon i receptionen.
"Yes!'' Svarade Daff.
Han kom tillbaka till oss med 4 nycklar.
"Eftersom vi är kända, så får vi extra lyxiga rum." Sa han och alla fick fram ett leende.
"Jag tycker att Ogge o Frida får det lyxigaste rummet för det är dom värda, Omar o Hanna får ett rum, Oscar o Felle ni får ett rum, och resten får ett rum! Uppfattat?" Sa han.
"Åhh, tack Daff!" Sa jag.
Vi åkte hissen upp.
Jag satte in nyckeln i låset till mitt o Ogges rum. Jag låste upp det och gick in.
"WOW!'' Var det ända jag fick fram.
"Åhh, herregud...'' Sa Ogge.
Det stod en stor dubbelsäng i rummet, walking closet. Stoooora fönster, med utsikt. Det fanns även en balkong, med utsikt mot havet och poolen. På balkongen fanns en jacuzzi ! Grymt!
Badrummet var också mysigt!
Dom andra hade fått rum på andra sidan, så dom hade inte fått utsikt mot havet och poolen. ;)
"Det här är fantastiskt..." Sa jag.
"Verkligen!'' sa Ogge.
Han kom fram till mig, och kysste mig.
Felix kom in.
"Vi har mycket fiinare än er....'' Sa han. Han tappade hakan när han kom in.
"Nej, jag tar tillbaka det jag sa...'' Sa han och tittade runt i rummet.
"Har du sett jacuzin?" Frågade jag.
"Neeej, har ni det också??" Sa han och sprang ut mot balkongen.
"Shiiit vad najs!'' Sa han.
________________
Liten uppdatering bara!
Rösta & kommentera
Love you / Maja ❤️
ESTÁS LEYENDO
Jag älskar DIG
FanficTHE FOOO FAN FICTION. Frida Eriksson är en vanlig Stockholms tjej och en Foooer, hon har brunt medellångt hår och blåa ögon. Livet förändras när hon träffar Harry Styles och han får känslor för Frida, men Frida har inte känslo...