-----Fortfarande OSCARS PSV------
Vi kom hem och jag la Frida i soffan.
"Snälla, klipp upp mina kläder! Dom skaver..." Skrek hon.
Jag gjorde som hon sa....
"Åhh herregud!! Killar kom och titta!" Skrek jag.
Kroppen var alldeles blå och blodig. Undra vad fan som hade hänt.
"Oj, min pappa HAR jobbat på sjukhuset, han kanske kan hjälpa till!" Sa Ogge.
"Ogge, ring han!" Sa Felix
Ogges pappa har kommit, han såg hennes kropp.
"Holy shit.... Vad fan har hänt?" Skrek Ogges pappa.
"Misshandel tror vi!" Sa Omar med gråten i halsen.
------ Fridas PSV------
Jag mådde lite bättre när Ogges pappa har vart här, men jag har fortfarande super ont....
Killarna satt runt mig och ville veta vad som hade hänt, så jag berättade allt... Dom vart helt chockade....
Jag kunde knappt gå och det kändes hemskt... Nästa morgon.
Jag vaknade av huvudvärk och att solen tittade in bakom gardinerna. Jag skulle försöka att gå och hämta alvedon och det gick ju kanon (not), jag föll ner på golvet.
--------- Oscars PSV -----------
Jag vaknade av en rejäl smäll. Jag tittade upp och där låg klumpiga Frida.
"Vad gör du?" Sa jag med ett skratt.
"Jag skulle bara hämta alvedon... Kan du hjälpa mig tillbaka" frågade hon med ett leende.
"Visst" sa jag och hjälpte henne tillbaka och jag hämtade alvedon paketet och ett glas vatten. Dom andra vaknade så vi spelade FIFA. Frida låg och sov i mitt knä, hon var så söt när hon sov...
"Kom ihåg att vi MÅSTE till studion idag...." Sa Felix.
"Ajustja fan!" Sa jag.
Jag väckte Frida...
"Babe, vi måste till studion, klarar du dig själv?" Frågade jag.
"Ja det gör jag!" Sa hon och jag kysste henne.
"Oscar, kom hit igen..." Sa hon när jag var påväg ut.
"Ja vad är det?" Frågade jag och satte mig i soffan bredvid henne.
"Ikväll ska du och jag mysa, okej?" Sa hon.
"Visst, men vad menar du med att mysa?" Frågade jag med ett leende.
"Lyssna, jag är kåt som fan och jag vill ha sex!" Sa hon och jag fick fram ett skratt.
"Haha, det kan du få!" Sa jag och kysste henne sen åkte vi till studion.
-------Fridas PSV--------
Jag kände mig hungrig och prövade att gå mot köket, jag kunde faktiskt gå själv nu.... Fan vad skönt! Jag tittade i skafferiet och hittade en godispåse. Jag gick tillbaka till soffan med min älskade godispåse. Jag kände att min ögonlock vart tyngre och tyngre, sen somnade jag....
3 timmar senare, klockan 20....
Jag vaknade av att det var några som kom in genom dörren, det var mina boys!
Jag såg bara tre och vart helt förskräckt.
"Men vart är Omar?" Sa jag hysteriskt.
"Han skulle åka hem till Götet och packa!" Svarade Ogge mig.
"Packa till vad?" Frågade jag.
"Turkland!" Sa Felix.
"Jaha, ska ni dit nu också...." Svarade jag och tittade ner.
"Men du ska ju med dummer..." Sa Oscar och kysste mig!
"Ska vi gå upp?" Frågade han mig.
"Gärna!" Sa jag och fick fram ett leende.
"Hallå, ska ni ha sex nu eller?" Frågade Felix.
"Det kanske kan hända!" Svarade jag.
"Okej, men det finns kondomer i min byrå!" Sa Felix med ett leende på läpparna.
"Och varför har du kondomer i din byrå?" Frågade Oscar med ett skratt.
"Haha, det kan väll hända att en brud kan komma hit!" Sa han och alla började skratta.
Vi gick upp, jag gick emot Oscar och kysste han, det gick över till ett hångel. Jag tog av hans tröja och jag försökte att knäppa upp hans byxor men det gick inte så bra...
"Ta av dig dina kläder, så tar jag av mig mina!" Sa han och jag tog av mina kläder.
Där stod vi nu, bara i underkläder mot varandra och hånglade, jag la blicken mot hans mage rätt så ofta. Han la mig på sängen och han la sig över mig! Han knäppte upp min bh, han tog av mina trosor och han tog av sig sina kalsonger. Han kom in i mig....
---------------------------
Så vad tycker ni? (:
Rösta & kommentera gärna.
Kram- Maja <3
KAMU SEDANG MEMBACA
Jag älskar DIG
Fiksi PenggemarTHE FOOO FAN FICTION. Frida Eriksson är en vanlig Stockholms tjej och en Foooer, hon har brunt medellångt hår och blåa ögon. Livet förändras när hon träffar Harry Styles och han får känslor för Frida, men Frida har inte känslo...