Jag älskar DIG. Kapitel:5

307 9 0
                                    

Fortfarande Fridas PSV------

Jag vaknade av att jag hade sjukt ont och det var en stark lampa som lyste. Vart fan är jag? Tänkte jag. Jag låg i en säng, i ett vitt rum, jag hade fula kläder och det luktade dött och gammalt. Då förstod jag, SJUKHUSET....

Oscar satt i en stol bredvid sängen och sov, han var så gullig! Jag petade lätt på han och han vaknade!

"Åhh, du är vaken! Jag har varit så orolig!" Sa han.

"Harry slog mig va?" Frågade jag.

"Mm, det gjorde han!"

"Han är fett läskig jue!" Sa jag.

En läkare kom in i rummet vid namn Annika.

"Vad bra att du är vaken! Du får åka hem nu!" Sa hon.

"Vad bra då" sa jag och fick fram ett stelt leende.

"Ska vi åka hem älskling?" Frågade jag och pussade han på kinden.

"Det tycker jag vore en bra ide!" Sa han och kysste mig.

Vi kom hem till Felix och jag gick upp och tog en dusch. Jag brukar alltid sjunga i duschen och de gjorde jag även nu.... Jag sjöng "I just had sex, and it feeld so good." Haha, killarna stod visst utanför dörren och tjuvlyssnade och sen hörde man att dom höll på att dö av skratt!

Jag gick ut och där låg dom alla fyra på golvet och skrattade.

"Fint du sjöng!" Sa Omar...

"Haha, tack!" Sa jag med ett leende.

Det plingade på dörren och det var Hanna, hon kom med en stor väska med grejer till mig. Vi skulle sova hos Felix ett tag nu. Jag tog emot väskan och gick in på Felix rum, jag hade killarna efter mig.

"Ehh, ursäkta? Men jag ska byta om!" Sa jag lite kaxigt, men jag fick ut dom iaf.

"Men vi kommer snart in igen!" Sa Felix lite mystiskt.

Dom var ute ur rummet och jag fick på mig ett par rosa spetstrosor och en rosa bh, sen kom killarna inspringandes så jag föll ner i sängen med fyra killar över mig...

"Haaallå, jag har bara underkläder på mig...." Försökte jag få fram emellan skrattatackerna!

"Det gör väll inget?" Sa Oscar med ett leende.

Jag kom ut killarnas grepp och jag tog på mig ett par hollister mjukisar och en tröja som tillhörde Oscar! Den luktade Oscar och de luktar sååå gott!! Vi gjorde inte så mycket den kvällen, vi somnade rätt så fort!

---------------------

Sista kapitlet för dagen! Kommer att uppdatera imorgon <3 kommentera vad ni tycker och rösta gärna!

Love u

Kram-Maja

Jag älskar DIGDonde viven las historias. Descúbrelo ahora