Kapitel 17

259 7 0
                                    

------- FRIDAS PSV ---------

Felix gick ut ur rummet.

"Ska vi gå ner till poolen?" Frågade Ogge och gick närmare mig.

"Visst!" Svarade jag och gav han en snabb puss på munnen. Jag öppnade min väska och tog ut en svart bikini med nitar på. Ogge hade bar överkropp och badbyxor på sig. Den där magen ska vi inte snacka om. Jag stirrade på den och Ogge märkte det.

"Gillar du det du ser?" Frågade han med ett leende på läpparna. Jag svarade inte utan jag gav han ett leende, och jag rodnade.

"Du är så söt när du rodnar!" Sa Ogge och tittade in i mina ögon. Och det gjorde att jag rodnade ännu mer. Han pussade mig i pannan. Jag ställde mig på tå och kysste honom. Han besvarade den och vi gick ner till poolen hand i hand. Jag tog på mig solkräm och sen la jag mig på en solstol.

"Friiiida!" Ropade Omar.

"Vad är det?" Ropade jag tillbaka.

"Hoppa i!" Ropade Felix.

------ OGGES PSV -------

"Nej orka!" Ropade Frida.

"Som du vill" mumlade Felix.

Felix skvätte vatten på henne, och då vart de fart i henne.

"Feeeelix, du är så dum!!!" Sa hon och hoppade i vattnet.

Alla började att skratta, till och med Frida! Frida hoppade upp i min famn och hon kysste mig.

"Är det någon som är hungrig?" Frågade Frida.

"Mm!" Sa Felix.

"Ska vi äta något då?" Frågade hon.

"Visst!" Sa Omar.

Vi började gå mot hotellets resturang.

"Jag ska bara gå upp och ta på mig lite kläder!" Sa Frida och gick.

Det stod en snygg tjej vid buffén, snygg, lägg av Ogge, du har Frida och hon är perfekt! Vänta, jag känner igen den där tjejen. Tjejen vände sig om och jag såg vem det var... Gabriella, mitt hemska ex. Hon var otrogen, hon låg runt med hela stan... Jag mötte hennes blick och hon log. Jag gav henne en bitchblick. Jag gick mot buffén, någon knackade på min axel, jag vände mig och fick en kyss. Jag besvarade den, jag trodde att det var Frida, men när jag öppnade ögonen var det Gabriella...

-----FRIDAS PSV-----

Jag kom ut ur hissen med ett leende, men jag gick in i hissen direkt med tårar. Ogge, med en annan tjej. Jag trodde faktiskt inte det om honom. Jag sprang upp på mitt rum. Jag låste in mig i badrummet. Jag såg en sax, jag tänkte, det kanske är värt det, ni har jag ingenting kvar. Jo Hanna... Men ja, något litet sår gör väll inget. Jag tog saxen, drog den längs min handled. Det kom blod direkt. Det gjorde fett ont, men det var värt det. Jag torkade upp allt blod. Jag hörde en röst.

"Frida? Är du där?" Sa Hanna.

"Ja. Jag är här." Snyftade jag.

"Har det hänt nå?" Frågade hon.

Jag öppnade dörren. Hon såg min arm.

"Vafan har du gjort?" Frågade hon irriterat.

"Det ser du väll?" Halvskrek jag.

"Meen, vad har hänt?" Frågade hon.

"Ogge, han, kysste en annan tjej." Snyftade jag fram.

"Va? När då?" Frågade hon.

"Nyss." Sa jag.

"Oj, det trodde jag inte om honom." Sa hon.

"Inte jag heller." Svarade jag.

___________

Bra eller dåligt?

Rösta & kommentera <3

Kram / Maja

Jag älskar DIGWhere stories live. Discover now