Capitolul 3-Erick cel prost.

6.6K 100 1
                                    

    În 5 minute ajun în club, muzica răsună la maxim ca de obicei . Mă duc la bar , comand un shot si îl văd pe Erick , caută pe cineva dar nu stiu pe cine.. probabil o curva..
   Dau pe gât, undeva la 6-7-10 shoturi , eram beata, mă duc pe ringul de dans si încep să mă învârt pe acolo, simt doua mâini pe talia mea , mă întorc și-l văd pe Luke.Luke era un tip cu care m-am culcat de câteva ori..Fute bine dar nu vreau o relație cu el , cum si-ar dori el..
  Îl trag de mână, în drum spre * Camera Misterelor*
ÎMI dă rochia jos și încep să se joacă cu sfârcurile mele , cu o mână îmi i-a un sân, si îl suge , cu cealaltă mână îmi i-a celălalt sân și îl frământă , după ce îmi lasă si niște semne pe gât, îmi dă și chiloți jos , si intra in mine lent , făcând mișcări de: dute-vino , Luke e singurul bărbat pe care îl las să conducă.. își face bine treaba.Ma umple cu lichid,observa că nu are prezervativ... Gâfâia si era speriat ..
-Stai liniștit, i-au pastile.ii spune eu.
Răsuflă ușurat.
-Cat e ceasul?
-4:37 îmi spune el.
-Uf trebuie să plec..
-Te duc?
-Mai întrebi???
În mașină începe Să mă sărute pasional , mă simțeam bine , protejată si satisfăcută alături de Luck dar cum am mai spus nu vreau relații.
  *****
     Într-o noapte din club am fost chemată la Erick în birou .
-Ce vrei Erick?
-Caira Parker ești concediata!
-Poftim????De ce?Cred că glumești!
-Nu , nu glumesc, ești concediata!
-De ce? Îl întreb răspicat.
-Te rog să ieși din biroul meu , până când nu chem paza!
-Esti un prost!
Îmi i-au geanta si ies din club.
***
   Mă trezesc gâfâind, uf , ce bine că a fost doar un vis.Parea așa real..
***
   Aud telefonul cum sună:
-Alo??!
-Curv-o , vino-o  pe la mine vreau să te fut!
-Da-mi adresa.

    Ajung în 25 de minute în fata unei vile , Deschid ușa....

-

Ajută-ma sa imi Schimb Viata! (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum