( dupa 2 saptamni )
in care am plans zilnic si Logan nu a mai dat niciun semn , am inceput sa imi revin ,mi am reluat lucrul la birou si am inceput sa ies din casa , iar.Intr o seara de joi , am vorbit cu Alex sa iesim in club.
Asa ca incep sa ma pregatesc.
La 22:00 trebuia sa fiu acasa la Alex.ERa deja 9 30 si nu mai aveam ce face asa ca ies , nici bine nu deschid usa si il vad pe Logan cu un buchet mare de trandafiri rosii in fata usii
- Logan! O DOAMNE !
( incep sa plang si il iau in brate)
-Heii Caira.M am intors cum m ai rugat ,si pentru ca , chiar te iubesc.
Sar de bucurie si il trag de maneca spre casa.
-Ce faci aici? De ce nu esti la casa ta?(zice el)
(incep sa rad)
-vrei sa zici casa noastra?
-aham.....daca tu vrei ?Si se inroseste.
-Da LOGAN ! HAI SA MERGEM.URC IN bolidu lui luxos si ma pun in partea din dreapta.Afara ploua si admiram ploaia.Brusc ,simt mana lui pe piciorul meu si zambesc.ma iubeste!! E AL MEU!!
Ajungem in casa si fara sa vreau incep sa il sarut.( imi era dor de buzele alea ah!)............
dupa 1 luna
Relatia noastra inflora si totul era perfect.il iubeam pe zi ce trece tot mai mult .Logan m a pus sa renunt la job-ul de secretara .Si acum stau toata ziua acasa cu el..in bratele lui.Totul merge perfect acum .Si imi dau seama ce viata ciudata si incurcata am ajuns sa am.Huh.In acelasi timp mi am dat seama ca m am dedicat mult prea repede lui Logan.Trebuia sa il mai tin in lesa.Dar chiar nu puteam.Imi era asa dor de el.Am plans destul.Am dreptul sa fiu fericita.
Logan incepea sa fie tot mai dragut si romantic , mergeam seara in oras , sa mancam iar dimineata imi pregatea micul de jun , mereu venea cu cadouri scumpe sau mai putin scumpe si mereu il rugam sa termine .
Era foarte dragut , totul mergea bine.Dar cum stim cu totii , nu tot ce zboara se mananca.In plus Tot ce ii frumos se termina repede.Am inceput dintr-o data sa discutam despre acel an in care nu am vorbit.
Si nu a fost deloc cum am crezut.
-SI? acel an , fara mine , cum a fost? FAIN?( SI INCEP SA RAD )
-Groaznic.Tu esti pata mea de culoare din tabloul asta alb negru.Acel an a fost unul horrror.
Mereu ma gandeam la tine , si imi era dor de tine , sa te vad , sa te imbratisez si sa te sarut , sa te am aproape , sa te simt , sa fi a mea.
In acel an mi am adunat gandurile si am incercat sa iti dau spatiu , dupa cum m a sfatuit Alex.Imediat dupa ce ai plecat tu din aeroport , am luat alt avion si am plecat si eu.Apelurile ratate si mesajele fara raspuns mi au dat de inteles sa te las unmpic singura , desi imi era ft greu.Toata ziua staeam in casa si asteptam sa intre raza mea de soare pe usa..
Dar nu s a intamplat asa...am suferit si m am inchis in mine. Timp de 6 luni nu am prea mai purtat o discutie cu cineva.tot ce faceam , ma plimbam cu masina prin oras , mancam si dormeam ca sa treaca timpu ,,nu stiam cat sa te astept dar am facuto.
Dupa aceea , mi am revenit ,m am imprietenit cu alex tot mai bine si mi a dat sfaturi..Mereu ma gandeam la ce o sa fac cand o sa vad asa ca , atunci ,cand a venit pustiu ala la tine , eu l am platit , voiam sa fie ceva interesnat si nu stiu daca a iesit ce trebuia..
(incep iar sa plang, el ma cuprinde in brate si ma pupa pe cap )
-Te iubesc mult Logan!
-Si eu Caira.-ok? Si ce vrei sa facem azi?:)
-nu stiu.
Brusc imi suna telefonul
Fara sa ma uit pe ecran , raspund:
-Alo?!
-salut , tin sa te anunt ca iubitul tau ,in acest an fara tine si a traso cu mine. SUNA MA TU PENTRU MAI MULTE DEtTalii sau ne putem intalni la o cafenea .
Inchide iar mie imi pica telefonul pe jos.fara sa zic nimic incep sa plang.
-Iubito?/?n ce naiba ? Ce s a intamplat?
-M ai mintit..