Închid ochii, ador în scurt timp.
(VISUL)
Văd un tip care se apropie de mine , era tata , care începe să îmi dea palme peste față, să mă lovească cu piciorul în burtă, piept , spate, pe unde nimerea..
Eram pe jos , întinsă.Simteam că pică cerul pe mine.
Ca să fie totul ca la carte , vine si mama cu o oală cu apă fiartă, si o toarnă pe mine.
Îmi bagă un căluș în gură și începe să dea cu biciul în mine :
-Na mă , îți mai trebe* futai*?
Și tot dădea în mine că intr-un animal.Apoi toarnă benzină pe mine si îmi dă foc în timp ce imi zice că mă regretă, că sunt un eșec al vieți.
***
Trsar ,eram toată transpirată , speriată , tremuram . Lacrimile îmi curgeau încontinuu...
Sun-o!!E mama ta.Tu ești doar subconștientul meu ..Dar nu o să o sun.....Aud o bătaie în ușă:
-Caira!!
-Ce vrei Tess? Lasă-ma, nu am chef de nimic si de nimeni.
-Bine.Ce dracu , se întâmplă cu mine...Ar trebui să merg la club , să mă îmbăt și să uit totul.
Mă îmbarc repede cu niste haine pe care le găsesc pe acolo , bineînțeles după un duș cu apă fierbinte.
Mă duc glonț spre ușă, si plec.
Aveam de gând, cu băutura să uit tot...Sper așa să fie..
***
După 10+ shaturi , nu le știu numărul, si după o partidă de sex nebuna cu un negru , am ieșit din club.
Eram amețită , dar totuși am refuzat să chem pe cineva sa Ma ajute să mă deplasez până acasă.
Traversez , strada , aglomerată la fiecare oră, si văd o lumină orbitoare.Aud o bubuitură si simt cum sunt aruncata vreo 10 metri.
Pov Logan:
Aștept de 20 de minute să primesc un sfat de la doctor.Eram nervos si speriat..Am lovit o tânără fată care traversa strada.
-Domnule doctor, cum se simte?
- Deocamdată e în comă.
O nu , Doamne!!Nu îmi fă asta!!te rogggg..
-As putea intra la ea?
-Cine sunteți dumneavoastră?
Hm..cine as putea să fiu..nu pot să spun că sunt cel care a lovit-o...HMm...
-Logodnicul ei.
-Aa, bine puteți intra.
Mă uit prin camera alba, o analizez si văd o minunăție, care stătea pe pat.
Lacrimile îmi curgeau... Îi iau mâna și mi-o pun pe față, lacrimile îmi curgeau necontrolat.. Mă doare să văd o biată Fată în stare critică , din cauza mea.. Adică nu e chiar stare critică că nu am avut viteza Darr dacă e în comă..Habar n-am..Pov Caira:
Deschid ochii , si văd un bărbat foarte frumos, cu care sincer mi-aș trage-o.. arată bine si e așa sexy... Părul lui castaniu ridicat în sus , ochi căprui-verzi....Mă uit prin jur și văd că sunt într-o camera de spital..
-Cat mă bucur Să văd că te-ai trezit!!
-Dar , ce s+a întâmplat, ce caut aici , cine ești tu??
-Ma numesc Logan, iar eu te-am lovit cu mașina, când treaversa-i strada , erai beată și ai trecut pe roșu.
Sincer as mai vrea să fiu lovită de așa băieți sexy... Mamă dar ce bine arata...Vreau să mi-o trag cu el...Aici , acum....
-Aha .Eu sunt Caira Parker ! încântă !
-wow , ești sigură? După ce te-am lovit , tu ești așa...
-Pai , când te lovește așa un băiat chipeș, cum să nu fiu???!
-Chiar îmi pare rău!Dar ce făcea;i la club , la ora aia , beată?
-Acolo lucrez, sunt damă de companie.
-Cum???? Tu ești dama de companie??
-Da..*****(după 2-3 ore de vorbit, povestit )
Intra doctorul pe ușă și mă întreabă cum să simt :
-Sunt bine -domnule doctor!
-Esti sigură?
-Da , vreau bilet de externare!
-Dar...
-Nici un dar!Vreau să plec!
Logan se uita la mine , cu ochii lui care sclipeau ca două stele..
Nu îmi vine să cred, dar m-am îndrăgostit...O nu..Nu e bine....Mă ridic din pat și mă îndrept spre ușă, Logan mă prinde de mână;
-Unde te duci??
-Acasa .
-Stai singura?
-Nu, stau cu prietena mea și iubitul ei.
-Atunci o să vin la tine.
Dumneze , mă iubește!!!-Bine!
După 20 de min de mers cu bolidul lui Negru , ajungem în fața casei.Ma i-a în brațe ca pe o mireasă si deschide ușa.Ma mir că nu e încuiată .
Îl îndrum, până în camera mea și Ma pune pe pat.
-De azi , nu mai lucrezi la club! Iar un zâmbet drăcesc îi apare pe față.
-Dar , nu pot să mă mai întrețin altfel...
-O să te întrețin eu.
O Doamne!!!visele devin realitate.
Își dă geaca din piele jos și rămâne în tricou, si în niște blugi negri.Se pune lângă mine.Si îmi spune chesti de genul că ține la mine , că simte ceva pentru mine , că ar vrea să fim mai mult decât prieteni..Credea că dorm..Asta credeam si eu..
-Te iubesc Caira!Nu vreau să te pierd....Sper si tu să simți același lucru...
-Si eu te iubesc!!! Mă simt Așa protejată si bine lângă tine.
-wow!E iubire la prima vedere, spune el si amândoi râdem.
-Da , cam Asa ceva!
-Bine , Acuma odihnește-te , avem timp mâine să Vorbim.