Mă trezește un claxon de tir , eram aproape de acel loc de nebuni, înjur soferu de tir si încerc să mai dorm puțin.
Cei doi porumbei deja se țineau în brațe unu pe altu..Se încălzeau cred.Habar n+am nu eram atentă la ei.Oricum după încă 2 ore de mers ,nu știu de ce am zis că mai e puțin, ajungem la un hotel de 4*, primitor și călduros.
Cobor din mașină puțin amețită, Coboară si Alex , si cei doi îndrăgostiți ținându-se de mână.
-O da! Șoptesc eu.
-Buna idee , ai avut, spun Alex.
-Dap, sunt Caira la ce te aștepți?
Zâmbește și intrăm în hotel, el se duce la recepție pentru a lua cheia , noi așteptăm să i-a cheile.
Nu mi-am tras-o cu Alex,pana acum , SUNTEM prieteni deci nu o să se întâmple.Noi avem camera cu două paturi separate iar ei doua paturi lipite unul de altul.
-Cred , că o să avem o noapte grea Îi șoptesc lui Alex.
-Daaa.
În scurt timp mă arunc în pat după ce fac o baie fierbinte.Adorm repede.
Mă trezesc,cred că pe la ora 2-3 noaptea, si aud niște țipte de la Tessa.
-O Daaa!Am reușit!!! Îl trezesc pe Alex si il anunț că am reușit să îndeplinim misiunea in scurt timp.
-Da , fain așa, acuma mă lași dracu să dorm??!
-Da , da , dormi si taci.
Nu mai avem chief de somn, cel puțin nu cât timp zbiară Tessa... Până la 5:25 nu am reușit să închid un ochii, doar urletele Theresei se auzeau în tot hotelul.
Mă trezește Alex , pe la 11:30 și-a cheamă la masă.
-Lasa-ma dracu să dorm!Nu îmi Trebe mâncare, zbier eu la el
Pleacă din Camera si am adormit la loc.
Pe la 14:10 , ma trezesc, mă duc în baie , îmi fac un duș rapid , ies si mă duc să îmi i-au ceva pe mine.
O caut pe Tessa , dar nu o găsesc, nici pe Alex si logic că nici pe Mike..Na super am rămas singură.....
Mă duc la recepție si o întreb pe grasa aia nespălata de 2luni dacă i+a văzut pe Cei 3 crai de la răsărit.
-Nu ,nu i-am văzut!
-Fir-ar!
Sigur Alex i-a dat lu asta mită să mă mintă...
-Pizdaaaa mati alex!!
-Domnisoara sunteți bine?
-Vezi-ti de treaba ta!După 5 ore , de uiat la TV , Apar si cei 3 crai de la răsărit.
-Unde dracu ați fost mă?
-Eeee secret! si toți 3 rânjesc cu gura până la urechi.
-Duceți-va dracu toți 3!!!
-Dar ce ești așa nervoasa?
-Taci!!Deci te rog să taci! Să nu te mai aud !