Deschid ușa și văd un bunoc de bărbat, gol pușcă, Care se plimba de.colo ,colo ..Cine putea să fie.. evident , Taylor .
-Ce faci iubita?
-Ma-i chemat, uite-ma!
Mă arunc în brațele lui musculoase, încep să îmi plimb mâna pe abdomenul lui bine lucrat în timp ce el încerca să mă dezbrace.
-La dracu!Ce e ineregula cu hainele tale Caira?
-Nimic , lasă te ajut eu.
Aștepta ca un copil mic să mă dezbrac ca să poată arată cine e el.
Doar la pat e bun , că în rest.... Avea o poftă de mine , nebuna, se putea observa foarte ușor, începe să Mă sărute pe tot corpul , Apoi mă pătrunde cu mișcări de dute-vino.
-De aici preiau eu conducerea.
Falseaza un zâmbet . Îi iau bărbățiea în gură și fac mișcări rapide , până când îmi umple gura cu lichid..
***
Mă trezesc, puțin amețită, eram în patul meu , în lenjeriea mea din dantela neagră. Mă îmbarc repede si cobor scările în grabă , o văd pe Theresa cu oCana de ceai in mâna în timp ce se uita la televizor.
-Cum am ajuns acasă??
-Taylor..
-Aaaaa, ce drăguț...Falsez un zâmbet.
Mă duc în bucătărie , ca să îmi fac o cafea . Îmi savurez cafeaua, în timp ce mă așez pe canapea lângă Tessa, preiau telecomanda si apăs pe ea în prostie..nu aveam chef de nimic.Ma uit la Tessa:
-Tess , ești bine?
-Oarecum...Spune si oftează ușor..
-Da , pe naiba!Se vede că nu ești bine..
-Bine că vezi tu tot.. da , okay , nu sunt bine, m-am făcut de râs în fața lui Mike , si te-am făcut și pe tine...
-Ba nu , nu spune asta , nu m-ai făcut de râs ,doar că Zack e un prost..
-Eh , mai prost Ca mine nu e..Si fața ei începe să se umple cu lacrimi.
-Il IUBESC, înțelegi? Îl IUBESC!!
Îmi tot repetă ea..oftez puțin confuză si îi propun să plecăm într-o excursie împreună noi 4 , Eu , ea , Mike si Alex . Da din cap aprobator si îndată pun mâna pe telefon.
-Alo , Alex??!
-Da Caira , ce-i?
-Vrei să mergem pe undeva, știu și eu să zic așa o mică excursie , noi 4 , Eu , Tessa , tu Si Mike..
-Da vreau , ce zici ,mergem la muntele..
-Daa , e o idee grozavă.Îi închid, si îi spun Theresei sa se pregătească.
-Dar unde mergem?
-Eeee , e surpriza!-Haide , fugi sus pregătește-te!
Primesc un mesaj de la Alex :
Caira , vin mâine dimineata la 10 după voi , să fiți gata.-Tess, vezi că mâine dimineața la 10 , vin băieți!
-O, e bine, am suficient timp!
-Sper!!!Urc scările în fugă spre camera mea , îmi scot telefonul din buzunarul pantalonilor si formez numărul lui Erick.
-Alo??
-Da , Caira ce-i?
-As vrea câteva zile libere, eu cu prietena mea , plecăm în într-o excursie si nu pot veni la club.
-A , okay , să vi Sa îți dau niște bani pentru drum!
-O să vin.
-La cât pleci?
-La 18;00 , îl mint eu.
-A, okay. Te aștept la mine în birou. La ora 15:30.
-Bine!
Deschid dulapul , mă îmbrac cu ce găsesc pe acolo, îmi pieptăn părul, si îmi fac iarăși machiajul meu simplu.
Mă duc în bucătărie, îmi pregătesc niște omletă cu șuncă, era ora deja 13:15 . Mănânc si mă pun să mă uit televizor.
Tresar de pe canapea , îmi i-au telefonul si mă uit la ceas.Era 15:12 . Mă ridic, îmi i-au niște teniși la întâmplare si fug spre club.La 15:24 eram în fața clubului.Ma duc fulger în biroul lui Erick.
-Hey, Erick!
-Hey , na uite asta îl ai pentru toată luna aprilie.
-Ok.Si plec din birou.
Ajung acasă era deja 15:58 , Tessa avea bagajul deja făcut , dar sunt sigură că, ca de obicei ,are toate căcaturi pe acolo .
-Tess! Răstoarnă valiza!!
-Dc??
-Nu mai pune atâtea întrebări, si rastoarnă-o!
Răstoarnă valiza si văd cum si credem doar căcaturile, o hartă ,un gps , un binoclu , niște batoane de cereale , niște bani, câteva bluze, tricouri si niște lenjerie intima..
-Bun deci , de hartă, gps , binoclu chiar nu ai nevoie!
-De aici poți păstra doar batoanele cu cereale si bani.
-Ai chief de mall?
-Nee.
-Nici eu..
-Deci atunci ne descurcăm cu ce avem , îți dau eu niste haine mai sexy pt Mike , așteaptă aici.
După ce îi umplu si mie si ei valiza cu haine urmează accesorii: încărcător, baterie externa, laptopul, camera foto ,si câte ceva ce mai aveam nevoie.
Era deja ora 19:35.