Incep sa plang la gandul ca l am lasat cu buza umflata si a plecat ca un catelus plouat....Imi e asa drag de el.Dar trebuie sa inteleaga ca nu asa se face dupa 1 an in care parca m a uitat.
Dupa 40 de minute infernale ajung acasa.Deja era 22.
Gandul tot la Logan imi era.Aud o notificare si iau repede telefonul , vad pe ecran 4 mesaje de la Logan ;
" Ai ajuns acasa?
Esti bine?
Vrei sa iti aduc ceva?
Iti e foame?"
Ahh dragul de el.Nu ii raspund ,imi pun telefonul pe Mod avion si il pun pe masa.
Ma duc sa fac o baie , sa imi limpezesc gandurile.Trebuie sa stiu ce fac cu viata mea.
Las apa fierbine sa curga pe mine.Imi vine in minte o imagine cu mine si Logan facand baie impreuna , ma apuca tremuratul...incepe o durere de cap ingrozitoare si simt ca , cad la pamant.Ies din dus ,iau un prosop pe mine si ma duc in pat.Ma arunc efectiv si astept sa imi treaca starea.
Inchid ochii...Brusc imi suna alarma.o opresc.Imi fac rapid rutina de dimineata si plec spre serivi.De data asta aveam energie.Nu stiu ce a fost cu starea de aseara.Refuz sa imi iau cafeaua .Urc scariile si ma intalnesc cu Anna.
-Heii Caira , ce faci? MERGEM la o cafea?
-Heii Anna.(Spun Pas la cafea si ma tirez de langa ea.)ajung la birou ,ma asez la scaun , deschid laptopul si vad 3 mailuri noi.Ma ocup repede de ele si pe la 2 plec de la birou.
Ajung acasa in jurul orei 3 , dupa ce am fost la TacoBell sa imi iau de mancare.Mananc , ma spal si ma arunc in pat. Imi iau castiile si incep sa ascult muzica. Brusc ma prinde melancolia....
-de ce?? DE CE a trebuit sa il refuz....de ce?La naiba! Il iubesc ! Il iubesc enorm ...dar de data asta nu o sa ii mai pic in plasa..TREBUIE SA MA RECASTIGE
Aleg sa ma duc la Alex acasa , de cand am renuntat la cluburi n am prea mai iesit din casa , nu prea mai am prieteni ...
Nici bine nu ies pe usa ca il vad pe Alex cu Logan stand la vorba.Hmm..De cand vorbesc astia 2.Asadar..prefer sa ma imbrac ceva mai promitator , renunt la blugi si imi iau o rochie neagra de la GUESS si niste ciorapi transaprenti. Pantofi cu toc negri si geanta LV care am primito cadou de la Mike si Tessa.
Ies din casa , inchid usa si ma indrept spre cei 2 crai de la rasarit.
-Hopa Caira! Dar ce aparitie ( spune Alex razand)
-Ceau si tie Alex.
(Logan s a inrosit si nu zicea nimic)
-Alex draga , vrei sa mergem disera in club? VREAU SA AGAT CEVA !
( incerc sa ma joc cu mintea lui Logan.sa vad cat rezista)
( desi cred ca a fost cea mai mare gresela.)
-Da sigur !
(Nici bine nu termina fraza, iar ochii lui Logan izbucnesc in lacrimi iar silueta lui se indreapta catre bolidul sau negru .)
-Shit! Iar am facut o prostie.
-ce ?( Spune Alex mirat..)
-Am vrut sa il fac gelos pe Logan nu sa ....
-Asa ti trebe Caira.Omu ala te iubeste , ma cauta intruna si ma intreaba de tine si ce faci , are poza ta in portofel si la ecranu de pornire a telefonului.
( raman fara aier) Te iubeste iar tu iti bati joc de el...Serios ? Chiar asa ? Daca chiar nu l iubesti macar nu fi asa.
( si vad cum Alex se indeparteaza de mine cu scarba )
-Rahat Caira! Esti o proasta ( imi spun mie insumi )Am un gol in stomac..Trebuie sa imi cer scuze , trebuie sa vorbesc cu el.....
Ma urc repede in masina si in 20 de minute ajung in fata casei lui Logan.
Merg pe alee si vad pe pres :
"BUN VENIT IN CASA FAMILIEI WRESTLER "
Langa numarul usii era scris asa ;
"Caira and Logan Wrestler "
Cand vad asta ma apuca si mai tare un gol in stomac.Omu asta chiar ma iubeste........