Capitolul 1-Cum îmi câștig existenta

12.7K 149 10
                                    

        Ca de obicei , muzica în club sună la maxim , ringul de dans era plin ...
         Eu,ca de obicei îmi câștig pâinea în club.Mixurile răsună în timp ce eu caut ceva de agățat.
       Tot orașul mă cunoaște ca si curva Parker , dar mie îmi place ceea ce fac si nu vreau să renunț.Am deja o carieră destul de bine plătită ,  si fac si ceea ce îmi place.
       Zăresc un tip  , cu părul blond si creț cu  ochii albaștri . Îndată mă apropii de el .
       Îi șoptesc la ureche :*Urmează-ma *.El ca un cățel  cuminte vine după mine.La câte avansuri i-am făcut proprietarului mi-a dat si o camera, doar a mea.
       Cum intra în camera, încep să îi arunc hainle pe jos, ca de obicei eu conduc , rămâne în boxeri , îi observ umflatura, mă ling pe buze , îi dau boxeri jos și încep să fac cerculețe în jurul bărbăției.
-Cum te cheamă?
-Caira , mă numesc.Acum poți să îmi gemi numele.
    I-o iau în gură și începe să îmi geme numele.............
*
   După ce l-am lăsat în cameră dormind , mă îmbrac si plec.
Trebuia să ajung acasă, bineînțeles stau cu prietena mea cea mai proasta,ăăă cea mai buna, Theresa.Parinti mei m-au uitat, după ce am plecat de acasă..Nu îi mai suportam , așa viața mea e mai frumoasă.Fac ce vreau, când vreau , cu cine vreau.
   Ajung acasă, pe jos , clubul nu era departe, Tessa dormea, Tessa era prescurtarea de la Theresa.
      Mă învârt si eu prin bucătărie  în căutarea unei sticle de vodcă.Vodca era băutura mea preferata . Cum mă așteptam, Tessa îmi ascunde toate sticlele  sau le aruncă..Deja m-am obișnuit..
       O rază se soare îmi deranjează somunl  , eram în pat , habr n-am cum am ajuns aici , dar nu contează.. Probabil că Tessa s-a chinuit să mă urce sus..
       Mă ridic din pat , îmi i-au un prosop din dulap , si mă duc în baie , mă durea capul, cred că Tessa m-a dat iară cu capul de balustradă..
         După o baie rece , îmi i-au o pereche de chiloți din dantela neagra , refuz Sa port sutien , îmi iau un tricou pe care scria : SUCK MY DICK.  (Era de la bărbații, dar mi-a plăcut prea mult si l-am cumpărat pentru mine).
      O pereche de blugi rupți, si niște conversi în picioare.. Îmi scot o țigară din pachet. Încep să trag din ea ,si apare Tessa.
-Neata , îmi spune ea în timp ce se freacă cu o mâna la ochi si cu una se întinde să îmi i-a țigara din gură, ca de obicei.
-Off Tessa când te oprești?! Îi spun eu nervoasă.
-Caira ti-am zis , țin la tine , si nu vreau să te pierd din cauza patimilor tale.
* Când era mică, cam pe la 12 ani , părinți ei au avut un accident de mașină și au murit , ea mostenind o frumoasa avere. Părinți noștri se înțelegeau destul de bine așa că a crescut cu mine , la 18 ani s-a mutat în casa asta si a început studiile la o facultate renumita din Seattle , Eu am fugit la ea acasă îmi e ca o soră, si ținem una la alta foarte mult*
  
  -Offf, nu mă pierzi dacă fumez o țigară... Îi spun eu pe un ton mai calm.
Se uită la mine nervoasă, si pleca din bucătărie, se duce în camera ei si începe Sa pună Justin Biber la statie, la maxim, ca de obicei.. Îmi place si mie JB , dar ea e obsedată,isi dorește o întâlnire cu el dar deocamdată rămâne un vis , singura nu vrea să se ducă, iar eu ... În niciun caz.
         Cam Asa încep toate diminețile noastre.E ok...
         Îmi sună telefonul: îl iau si văd pe ecran poza lu Alex, Alex era unul din cei mai mari curvari, glumesc , era un prieten de-al meu cu care mă înțeleg foarte bine.. Îl iubesc ca pe un frate,el are 26 de ani , iar eu doar 23..Nu e mare diferența dar na..
      -Alo!spun eu confuză.
  -Aloo, Caira, azi se dă o petrecere la mine acasă, vi?
   - Mai întrebi?La ce oră?
- Petrecerea începe la 8 !
   -Okay, o iau si pe Tess cu forța.. Ii zic eu .
  -Normal .
Si îi închid telefonul.
    -Tessaaaa!Vezi ca diseară la 8 mergem la Alex! Mă zbier eu prin casă.
  -Pentru ce ?
  -Mergem la petrecere...
  - Oh..Dar ști că nu vreau ..
   - Ba da vrei , nu ai mai ieșit din casă de 2 zile!
  - Off, bine fie!
    Ea nu prea are prieteni, e mai retrasă, în schimb e îndrăgostită de un așa nume Făt frumos ,Mike . Arată bine dar el nu se uita la ea..e prea timidă...
- Auzi Caira, vine si Mike?
-Da logic , tu crezi ca lipsește de la vreo petrecere, nu uita ca toată ziua stă cu Alex.
-Uh...ce bineeee!Dar cu ce mă îmbarc?
-Hai să mergem la mall , să cumpărăm ceva ce zici?
-Bine..
În 5 minute deja era îmbrăcată, iesim din casă, închui ușa și sun Un taxi .. în 2 minute a si venit.
La mall era aglomerat dar nu mă împiedică pe mine asta..Doar sunt Caira.
     Intrăm într+un magazin la întâmplare, si Zăresc o rochie roșie puțin până la genunchi.
- Ce zici , iti place?
-Daca îmi place lu Mike , îmi place si mie.
-Daa , o să îi placă.
-O luăm atunci!
   Intrăm într-un magazin de pantofi si ii caut o pereche de pantofi care Sa se asorteze cu rochia , găsesc o pereche de tocuri nu foarte mari de culoare neagra.
   După o oră de caută și accesorii , mă aleg cu 3 pungi de cărat.Iesim din mall si îl văd pe Zack , un tampit cu care mi-am tras+o acuma ceva timp în club..
-Hey Caira!
-Ce vrei Zack??!
-Ai vrea să ne mai întâlnim?
-Nu!Ți-am mai zis nu am nevoie de iubiți.Si plec .
   Îl las cu buza umflată ca de obicei dar nu Vreau o relație, cel puțin nu încă.
   Era deja ora 6 si trebuia să ne pregătim de petrecerea.


Ajută-ma sa imi Schimb Viata! (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum