Caira îmi pare rău dacă te-am speriat sau ceva , dar am vrut să îți facem o surpriză!
-Ah , Serios?Ce surpriză???
-O să vezi!!* (Visu, doar o mică parte din el)
După ce ies din baie , văd că camera e goală, bagaje nu mai sunt , decât ale mele, mă duc la recepție si aflu că m-au părăsit.
-Bagami-as!Repet asta timp de 2 minute...
***
Mă trezește Tessa cu Mike care erau surprinși că eu sunt încă în pat , era ora 16:30 . Mă arunc în brațele Theresei si încep să plâng, toată treaba asta a fost un coșmar.Uh bine că s-a terminat
-Esti bine acuma Caira?
-Uh ,da sunt ok!
-Ma bucur!
-Totusi despre ce surpriză era vorbaa??
-Pai , am fost la mall si ti-am luat care ceva.
-Mai exact??
Aduce o pungă plină cu chesti de la mall.Imi bag mâna în ea si găsesc;un tricou pe care scria: Da sunt curva, e problema ta?Si tipa de pe tricou arată degetul mijlociu , niște ochelari de soare Ca pe ai mei i-am uitat acasă, un album cu Jb , bineînțeles nu era pt mine , Tessa l-a uitat aici , niște rujuri de culori diferite, un inel cu un diamant albastru, si o rochiță mini alb cu negru.
-Multumesc!!
-Te+ai calmat acuma ?
-Daa!
-Oh , bine!Intru în baie si îl văd pe Alex cum își dă laba , are totuși cu ce să se laude.
-Ce dracu Alex?Si izbucnesc în râs.
-Dar , ce n-am voie?
-Ba da , dar Ști poți să închui ușa!
-da , da , acuma ieși afară!
-Bine ,bine.Ciudat, nu știam că Alex, mai nou își dă laba , interesant, iară l+o fi părăsit iubita..Aoloo
Mă arunc în pat , si închid ochii pt câteva clipe, mă gândeam la mine si cu Tessa când eram mici , eram așa frumoase si sexi..Avem forme de la 14 ani , toți băieți din clasă se uitau doua mine si după Tess.
-Tess , vreau să merg acasă!Nu mă întreba de ce!
-Of , O să vorbesc cu Mike!
-Ok.După 5 ore de mers încontinuu, cu 180/220 km/H , am ajuns acasă.M-am dus direct în dormitorul meu și m-am închis acolo.
Eram nervoasa, pentru că toată vacanța a fost un eșec.Tessa , cu surprizele ei tâmpite , băieți cu glumele proaste...etc
Nu stiu ce se întâmplă cu mine , am început să visez din nou , după ani întregi în care nu aveam vise, adică aveam dar nu coșmare .