Urcam in avion ,tremuram de emotii
Ma asez pe scaunul de la geam si asteptam decolarea .Porneste ,usor , avionul incepe sa se duca spre nori. Ma inecam in ganduri ,imi lipsea Tess , imi lipseau cluburile , imi lipseau notpile pierdute , Alex , si toti ceilati...toate imi lipsesc..Dar nu regret nimic.. Cara e o invingatoare , si o sa pot trece peste..clar ..bineinteles ca pot face asta..am o viata noua , un iubit nou , o alta lume..pot spune ca am luat o de la 0.
Arunc o privire spre Logan , banuieste el ceva..nu stiu ce as putea face , cum sa ii spun ca totusi nu mai vreau sa merg ...pai ,nu pot , suntem deja in avion ,iar Harry ne asteapta..
.
-Iubit o , esti bine? Te vad cam tacuta.
-Da , sunt bine doar ca sunt stresata.
-Nu trebuie , esti cu mine...
-Stiu ,dar.
-Dar???Dar ce???
-lasa..oricum nu o sa poti intelege..
- ba da pot , poti sa imi spui orice..doar fă-o!!
Imi las capul pe spate , ma intorc ,spre geam si incerc sa inchid ochii.
Puteam sa ii aud respiratia , in avion era o liniste depilna..desi era aglomerat.
Trec cateva ore de zbor.Coboram din avion , era foarte frig in Londra .eram incantata ca am.ajuns aici dar ma si simteam ca o scorpie ca nu mi am luat prietena cu mine...Brrr , pun mana pe telefon ,era Alex :
-Alo?
-Aleeeex , doamne ce ma bucur sa iti aud vocea..imi lipsea...
- Cairaa , traiesti? Si rade infundat.
- Da!
-Si ce faci? Unde esti? Nu am mai dat de tine...
-Pai sunt in Londra cu Logan, si... e o poveste lunga o sa ma intorc si o sa iti povestesc tot.
-Oh ,pai bine..distractie atunci!
Ii inchid si imi bag telefonul inapoi in geanta.
-Iubire , cine era?
-cel mai bun prieten al meu ,Alex.
-A , si..ce vrea ?
-Sa ne vedem.
-Oh, cand si unde? Sper ca nu trebuie sa ne intoarcem ca sa te vezi cu el..
-Nu , cand ne intoarcem.in Seattle o sa il vizitez si pe el si pe Tessa ,bineintles o sa vii si tu!
-bine ,haide acm sa lasam toate astea si sa ne bucuram de aceasta vacanta..
-Bine iubire!Te iubesc!
-Si eu te iubesc dragostea mea!
Ma ia de mana si incet ne indreptam catre iesirea aeroportului . Suna la un taxi , din Londra sa ne duca la hotel.
Ajunge destul de repede , soferul deschide portbagajul ne pune lucrurile iar apoi ne intram in masina , ca un iubit bun ce e , Logan imi deschide usa din spate , iar el.se urca dupa mine ,inchide usa si.plecam.
Dupa vreo 15 min ajungem in fata unui hotel de 5 * , imens de vreo 30 de etaje. Aveam camera la etajul 7 camera 20, cel mai luxos etaj din tot hotelu. Luam liftul ,ajungem foarte repde sus , Logan deschide usa si pune lucrurile pe podea si eu la fel . Ma ridica in brate , inchide usa cu piciorul si ma duce in dormitor.
Camera de hotel era un mic apartament luxos de 2 camere.
Aveam pofta de el , il chem.in pat lnaga mine , trag patura pe noi pentru ca era un frig de nedescris. Ma cuprinde de talie si incepe distractia. Imi dau sutienul jos el incepand sa saliveze.....
- Brrrrrrrrrrr ,brrrr !
Aud telefonul sunând , era Alex , raspund :
-Alo?
-Cairaaa , vino inapoi repede..Tess e la spital , a avut un accident , Mike e mort.
- O sa iau primul zbor !o, doamne...sper ca e o.gluma...nu pot crede asta...... ..Tesssssss.....!Logan era nedumerit ...si in acelasi timp dezgustat.
- Trebuie sa plecam , prietena mea Tess e la Spital!
-Nu mergem , o sa aibe grija Alex de ea.Dupa ce se termina sejurul atunci discutam!
-nu si nu , acum mergem , altfel cu mine ai terminat o!
-Eu nu plec de aici!
-Bine , atuncu poti sa tu duci dracu !te credeam altfel , dar esti un porc!!!Nervoasa ma imbrac repede ,imi iau ganta si plec spre aeroport.