Capitolul 18

1.2K 35 2
                                    

(Dupa 1 an )
A trecut deja un an de cand m am despartit de Logan, ii simt lipsa si imi e foarte dor de el...Din ce am vazut pe Instagram e foarte ocupat cu masiniile lui si  cu probabil noua sa iubita...Pe mine m a uitat.Cel putin asta cred.Duare sa vezi ca persoana care ti a jurat ca te iubeste acum se comporta de parca nimic nu s a intamplat.....Jalnic.
Ma simt usurata ca am reusit , datoria lui Mike sa obtin un loc de lucru bun , ca secretara la biroul tataului sau..Am renuntat complet la viciile precedente.Si incerc sa imi fac viata exact cum imi doresc...Sau cum visez.FERICITA.

Azi , e luni , si ca de obicei trebuie sa ma duc la lucru.Ma urc in masina..si ma indrept spre birou.Ca in fiecare dimineata ma opresc la cafeneaua mea preferata din oras..
Cobor din masina.imi iau geanta si intru in cafenea.Ii cer Roxanei un cappucino vienez si o intreb  cum ii merge cu pregatiriile pentru nunta.
Imi iau cafeau si ma asez la masa.In acest timp intra un copil de vreo 14 ani care vine spre mine si imi da un bilet.Pe bilet scria ;
"Te astept azi la ora 20:00 la Andrew Bar. "
Pun blietu la piept..Rasuflu usurata si tip de bucurie.Sigur biletu e de la Logan...cel putin asta sper.
Urc sus , ajung la usa biroului si o deschis.Si vad un buchet de trandafiri rosi ,ciocolata si o scrisoare.
Iau scrisoarea si o deschid.
Ma iau lacrimiile ,
" Heii draguto , imi pare rau pentru tot...te rog sa vi azi " .
Sunt asa bucuroasa!!!! Ma uit la ceas...e abia 12.Uf.

Termin de facut niste acte si la ora 3 plec de la birou.ma duc spre casa.
Ajung acasa , casa era pustie.Pustie e de 3 luni...de cand Tess s a mutat la Mike acasa.si imi lipseste sa stau cu ea..dar asta e.MACAR E FERICITA.

Ma pregatesc ,imi fac un dus , ma imbrac , ma machiez , si deja se face 7.
Pana la andrew bar fac undeva la 30min...
Ma indrept spre usa  ,inchui si ma urc in masina.Traficul era infernal...Era 19 50 .Cobor din masina si ma indrept spre bar.Dau sa intru si aud o respiratie usoara in spatele meu.Ma intorc si il vad pe Logan, cu un buchet de flori in mana , imbracat intr o camasa neagra simpla , pantaloni de stofa negri si niste Vans-uri negre .
-Uau , Logan! Cat a trecut....
-Buna Caira .  ( imi zambeste si vrea sa ma i a in brate ,ma trag si in resping.)
-Serios?? Dupa un an....te ai gandit din nou la mine? Sau cauti o curva ceva?
-Nu....Auzi..regret tot...regret ca te am lasat sa pleci , regret ca am refuzat sa vin cu tine , regret ca nu te am cautat.regret tot ...tot ce ti am gresit...
-Aha  .
- Caira...imi pare rau , anul acesta a fost unul foarte greu pentru mine.
-Dar...timp de 1 an niciun apel..
SERIOS? NICI n ai incercat macar..
-Stiu....stiu.Dar am crezut ca daca iti ofer o pauza o sa te intorci la min....
-Te ai gandit prost ( il intrerup eu)
- Stiu Caira...stiu.si imi pare rau ca am fost bou , te rog sa maa ierti.
-Dar Loagan....Te am iertat deja.
-Huh?( Si isi ridica privrea din pamant)
-DA .Te-am iertat dar asta nu insemna ca ma arunc din nou in bratele tale.
-Stiu...dar daca macar incerc sa te recastig.Am vreo sansa sa te fac sa te indragostesti din nou de mine?
-Hmm...Sa zicem logan.( razand)
(El zambeste )
-Deci..Vrei sa vii la o intalnire cu mine??
(Logic ca vreau logan)! ( ZIC EU IN GANDU MEU)
-Astazi sunt ocupata...Alta data..
-ok......
( isi pune fata de catelus plouat  si se indeparteaza )
-Ma indrept spre masina....si brusc incep sa plang...

Ajută-ma sa imi Schimb Viata! (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum